ترون یا تتر: کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب‌تر است؟

مقایسه تفاوت ترون با تتر از جهات بسیاری صورت می‌گیرد. تتر به عنوان ارزی دیجیتال برای کسانی مورد استفاده است که به دنبال سرمایه گذاری در بازاری بدون نوسان هستند. این ارز دیجیتالی با پشتوانه دلار در اختیار کاربرانی قرار گرفته که تا حدودی تمایلی به انجام ریسک در مسیر کاری خود ندارند. از طرفی ترون در بازار ارز دیجیتال همراه با نوسان‌های زیادی است. از این رو کاربران می‌توانند از سود حاصل از تغییر قیمت لحظه ای ترون یا تتر به دنبال نوسان بازار بهره ببرند.

هر دوی این ارزها از ارزش مشخصی برخوردار هستند؛ اما باید به این نکته توجه داشت که تتر همیشه با ارزشی به مقدار 1 دلار برابری می‌کند؛ اما ترون تحت تأثیر نوسانات بازار دستخوش تغییر می‌شود. هر یک از آن‌ها از مزایا و معایب مشخصی برخوردار هستند. از این رو انتخاب نوع ارز مورد استقبال کاملاً مطابق با سلیقه و نیاز کاربران عزیز خواهد بود.

فرق تتر در ترون (trc20) با اتریوم (erc20) چیست؟

تتر به عنوان پرکاربردترین ارز دیجیتال در سراسر جهان به مردم معرفی شده است. تتر در شبکه ترون با سرعتی چشمگیر و بی‌نظیر منتقل شده اما کاربران برای انجام تراکنش در خصوص انتقال تتر در شبکه اتریوم لازم است تا مدت زمان بیشتری را به این زمینه اختصاص دهند. از طرفی کارمزد بالای شبکه اتریوم برای ارائه خدمات به کاربران موجب شده تا برخی از افراد تمایل به انتقال تترهای خود از طریق شبکه ترون داشته باشند.
با وجود آن که شبکه ترون در مقایسه با شبکه اتریوم خدمات و مزایایی با کیفیت بالاتر را به کاربران عرضه می‌کند؛ اما اتریوم نیز در نوع خود از جهاتی صاحب امتیازات و مزایایی است که به عنوانی رقیبی سرسخت برای شبکه ترون شناخته می‌شود. اتریوم تحت عنوان بزرگ‌ترین بلاک چین جهان شناخته شده که استفاده‌های بی حد و حصری را برای کاربران خود رقم می‌زند.

هر تتر چند ترون است؟

هر واحد از ترون به طور تقریبی با قیمت 0.112630 دلار در بازار ارز دیجیتال به فروش می‌رسد. روش‌های مختلفی برای تبدیل تتر به ترون وجود دارد. کاربران می‌توانند از بخش swap تراست والت استفاده کرده و این تبدیل ارزی را به سرعت انجام دهند. در این قسمت توکن‌های مبدأ و مقصد توسط این اشخاص انتخاب می‌شود. مقدار تتر مورد نظر این عزیزان انتخاب شده و مقدار ترون دریافتی نیز برای این افراد در صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.
این اشخاص می‌توانند با کلیک بر روی صفحه به راحتی تتر موجود را به ترون تبدیل کنند. بررسی نرخ تبدیل نیز اهمیت دارد. چرا که این نرخ با توجه به شرایط و نوسانات بازار می‌تواند دستخوش تغییر شود. هم چنین کاربران می‌توانند در زمانی مناسب نسبت به تبدیل تتر به ترون اقدام کنند. بهترین زمان برای انجام این امر وقتی است که نوسانات بازار به حداقل ممکن رسیده باشد.
هم چنین به این عزیزان توصیه شده تا جهت جلوگیری از بروز رخدادهای احتمالی در وهله اول بخش کمی از تتر را توسط تراست والت به ترون تبدیل کنند. رعایت این نکته موجب شده تا این اشخاص با آسودگی خاطر در خصوص فرایند مقایسه ترون و تتر و تبدیل آن‌ها گام برداشته و سرمایه خود را به هیچ عنوان هدر ندهند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین کیف پول ترون

تبدیل ترون به تتر

تتر و ترون در نوع به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین ارزهای دنیای دیجیتال شناخته می‌شوند. از طرفی امکان تبدیل ترون به تتر موجب شده تا کاربران بی‌شماری از این بازار حمایت و استقبال به عمل آورند. کاربران برای تبدیل ترون به تتر باید از مراحل مشخصی پیروی کنند. در مرحله اول نصب اپلیکیشن تراست والت در اولویت است. پس از این مرحله کاربران به راحتی به کیف پول تتر و ترون خود دسترسی خواهند داشت. کاربران لازم است تا بر روی گزینه تبدیل ترون به تتر کلیک کنند.
در گام بعدی این اشخاص مقدار ترونی که تمایل دارند تا به تتر تبدیل کنند را وارد می‌نمایند. مراحل پرداخت و تأیید تراکنش نیز به سادگی توسط کاربران صورت می‌گیرد. اشخاصی که تمایل دارند تا ارزش‌های کسب شده را حفظ نمایند دست به این عمل می‌زنند. افرادی که پس از انجام ریسک‌های لازم به سود قابل توجهی رسیده باشند نیز از این شیوه برای حفظ سرمایه خود استفاده می‌کنند.
معامله از این طریق به آسانی انجام شده و امنیت روند کار نیز حفظ می‌شود. هم چنین کاربران می‌توانند ارزش نقدی کسب شده را حفظ کنند. با این روش این اشخاص می‌توانند به راحتی نوسانات بازار در آینده را پیش بینی کرده و پس از مقایسه ترون و تتر و در صورت تمایل به سودهای قابل توجهی دست پیدا کنند.

تتر بهتر است یا ترون

تتر بهتر است یا ترون

 

 

تتر در نوع خود مزیت‌های بی‌شماری را برای کاربران رقم می‌زند. ارسال و دریافت کوین در مدت زمان کوتاهی صورت گرفته و کارمزد بسیار ناچیزی را برای کاربران به همراه دارد. از طرفی تتر در برابر سودجویی‌های افراد کلاهبردار و متقلب از امنیت بالایی برخوردار است. این مسئله به طرز چشمگیری خیال کاربران را آسوده می‌سازد. تتر در سطح بازار از ثبات چشمگیر و منحصر به فردی برخوردار بوده و به هیچ عنوان تحت تأثیر نوسانات آن قرار نمی‌گیرد.
کارمزد ترون صفر است. بدین صورت که کاربران محترم می‌توانند به تعداد تقریبی 20 عدد تراکنش در روز داشته باشند. تراکنش‌های شبکه ترون در مقایسه با سایر ارزها با سرعتی باورنکردنی انجام می‌شود. هر یک از آن‌ها مزایای مشخصی را برای کاربران رقم می‌زند. مقایسه ترون و تتر به عبارت کلی عملی دشوار و چالش برانگیز است؛ اما با این وجود این عزیزان باید توجه داشته باشند که کدام یک از این موارد با نیازهای آن‌ها همخوانی داشته و سپس در خصوص انتخاب آن‌ها تصمیم نهایی را اتخاذ نمایند.

نتیجه‌گیری

به همه کاربران توصیه شده تا در صورت امکان جهت تبدیل تتر به ترون یا استفاده از شبکه‌های مختلف از صحت کار و امنیت آن اطمینان حاصل کنند. یکی از ویژگی‌های شبکه‌هایی مانند ترون یا اتریوم امنیت بالای آن‌ها است. امکان تبدیل آسان و دسترسی سریع و راحت به موارد مدنظر موجب شده تا کاربران همواره از پروسه اشاره شده استقبال کنند.
تتر به عنوان یکی از مطرح‌ترین ارزهای دیجیتال به افراد سراسر جهان معرفی شد تا کنترل نوسانات بازار را در دست بگیرد. این که کدام از یک از ارزها در نوع خود اهمیت داشته به سلیقه و نیاز کاربران عزیز وابسته است. با این وجود سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به یک نیاز بایدی مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی جامع روش‌های دریافت ترون رایگان

در ادامه مقایسه سرمایه گذاری تترو ترون را به نقل از وب سایت btcpeers میبینید:

در حالی که هر دو زنجیره مزایایی دارند، اتریوم به طور کلی قابل اعتمادترین و غیرمتمرکزترین محیط Tether است. اما Tron تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را برای انتقال‌های بزرگ USDT و معاملات فعال فراهم می‌کند


این موضوع موجب شده تا بستری برای سوءاستفاده کلاهبرداران فراهم شود و افرادی که در این زمینه اطلاعات و دانسته‌های اندکی دارند به راحتی فریب نقشه‌های آن‌ها را بخورند. از این رو به کلیه افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند توصیه می‌شود تا در صورت امکان از صرافی یا شبکه‌های معتبر برای انتقال سرمایه و ارز خود استفاده کنند.
بدین صورت این عزیزان به هیچ عنوان در دام افراد کلاهبردار و سودجو قرار نخواهند گرفت. مقایسه ترون و تتر از جهات بسیاری با یکدیگر تفاوت دارد؛ اما آن چه حائز اهمیت است توجه به نکات اصولی و پایه حین سرمایه گذاری در دنیای ارز دیجیتال است.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.