معرفی جامع روش‌های دریافت ترون رایگان

ترون یکی از ارزهای دیجیتال رایج است که در سال‌های اخیر نیز خرید ترون از ارزان پی 724 به محبوبیت بالایی رسیده است. اما سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است این است که چگونه ترون رایگان دریافت کنیم؟ برای دریافت ترون رایگان روش‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به فعالیت در وب سایت‌های مختلف، استیکینگ، بازی کردن، استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر، استفاده از ایردراپ و غیره اشاره کرد که در ادامه به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روش‌های دریافت ترون رایگان


برای دریافت ترون رایگان روش‌های زیادی وجود دارد و همه افراد به راحتی و با کم‌ترین امکانات می‌توانند اقدام به دریافت ترون رایگان کنند. در ادامه مهم‌ترین روش‌های دریافت ترون رایگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فعالیت در وب سایت های مختلف برای دریافت رایگان ترون


فعالیت در وبسایت‌های مختلف یکی از اسان ترین و رایج‌ترین روش‌های دریفت ترون رایگان است. وبسایت‌های زیادی وجود دارند که با عضویت در آن و انجام تسک‌های محول شده می‌توان ترون رایگان دریافت کرد.
یکی از سایت مهم برای دریافت ترون رایگان سایت vie faucet است. دریافت ترون رایگان در این سایت بسیار آسان است. شما در ابتدا نیاز دارید که عضو این سایت شوید و اطلاعات درخواستی را که شامل نام، ایمیل، رمز و غیره است را وارد کنید. حالا شما با انجام تسک‌های تعیین شده در سایت که ممکن است تماشای تبلیغات، ورود به یک سایت و صرف زمان مشخص در آن، پر کردن نظر سنجی و غیره باشد را تکمیل کنید. در نهایت با انجام این کارها می‌توانید به راحتی ترون رایگان دریافت کنید.

استیکینگ ترون


استیکینگ یکی از روش‌های عالی برای افرادی است که به دلیل مشغله زیاد فرصتی برای دریافت ترون رایگان ندارند. استیکینگ در واقع مشابه سرمایه گذاری در یک بانک است به این صورت که افراد ترون خود را در یک بازه زمانی مشخص در یک کیف پول معتبر سرمایه گذاری می‌کنند. این کار باعث افزایش امنیت شبکه ترون می‌شود و این افراد در ازای انجام این کار به عنوان پاداش ترون رایگان دریافت می‌کند. البته توجه داشته باشید که میزان پاداش هر فرد بسته با شرایط مختلف متفاوت بوده و نمی‌توان عدد ثابتی را برای آن بیان کرد.

دریافت ترون رایگان

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های ترون برای کسب درآمد

دریافت رایگان ترون با بازی


از دیگر روش‌های دریافت ترون رایگان بازی کرد است. بله درست متوجه شدید حتی با بازی کردن و گیمینگ نیز می‌توان ترون رایگان دریافت کرد. بازی‌های زیادی وجود دارند که می‌توان با نصب اپلیکیشن مربوط به آن‌ها و وصل کردن اپلیکیشن به ایمیلی که با آن ترون دریافت می‌کنید به طور روزانه ترون دریافت کنید. برای پیدا کردن بازی‌هایی که با انجام آن می‌توانید ترون رایگان دریافت کنید می‌توانید به سایتdappradar.com مراجعه کنید. بنابراین اگر اهل گیمینگ هستید و یا به دنبال این هستید که در اوقات فراغت با یک روش مهیج کسب درآمد کنید ، دریافت ترون با استفاده از بازی کردن پیشنهاد خیلی خوبی برای شما است.

  دریافت رایگان ترون با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف


گاها دیده می‌شود که استفاده از یکسری از اپلیکیشن‌های خاص با دریافت ترون رایگان روزانه همراه باشد. یکی از اپلیکیشن‌های معروف دریافت ترون رایگان روزانه اپلیکیشن earn torn می‌باشد. برای دریافت ترون رایگان در این اپلیکیشن تنها لازم است که در بازه‌های زمانی مشخص به اپلیکیشن وارد شوید و مراحل دریافت ترون را به انجام برسانید. این اپلیکیشن نیاز به فیلتر شکن نداشته و بنابراین یک روش عالی برای کسب ترون برای ایرانیان است.

ایردراپ


یکی دیگر از روش‌های دریافت ترون رایگان شرکت در ایردراپ است. این روش در حال تبدیل شدن به یک روش متداول برای پروژه‌های ارزهای دیجیتال است. شما با شرکت در ایردراپ و انجام تسک‌های مشخصی همچون عضویت در یک شبکه اجتماعی، فالو کردن یک صفحه مشخص، ری اکت به یک پست و غیره می‌توانید ترون رایگان دریافت کنید. استفاده از ایردراپ اهداف مختلفی دارد که از جمله ان می‌توان به افزایش علاقه افراد به یک موضوع یا پروژه در مدت زمان کوتاه اشاره کرد.

استفاده از تلفن همراه برای دریافت ترون


یکی روش دیگر برای استخراج ترون رایگان استفاده از تلفن همراه است. البته توجه داشته باشید که شما برای استخراج ترون رایگان نیاز به یک گوشی اندروید دارید و در گوشی‌هایی که سیستم عامل IOS دارند این امکان وجود ندارد. در روش دریافت ترون با استفاده از گوشی‌های همراه لازم است که شخص با مراجعه به گوگل استور برنامه‌های مربوط به دریافت ترون را نصب کند و با ثبت نام در آن‌ها ترون رایگان دریافت کند. یکی از برنامه‌های معروف دریافت ترون mine tron است.

استفاده از کامپیوتر برای دریافت ترون


استفاده از کامپیوتر یک روش دیگر دریافت ترون رایگان است که در آن استخراج ترون از طریق CPU و GPU انجام می‌پذیرد. در این روش شما با انتخاب یک پلتفرم و با استفاده از پردازنده کامپوتر می‌توانید اقدام به دریافت ترون رایگان کنید. یکی از شناخته شده ترین پلتفرم‌های دریافت ترون رایگان Unmineable است. این روش به نسبت سایر روش‌های مورد بررسی کمی سختتر بوده و در عین حال کامپیوتر شما ویژگی‌های سخت افزاری لازم برای استخراج ترون را داشته باشد. همچنین در این روش احتمال داغ شدن سیستم بسیار بالا است لذا لازم است که کامپیوتر به فن مجهز باشد. اگر قصد دریافت ترون رایگان با استفاده از کامپیوتر را دارید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که به علت تحریم‌های موجود ورود به بعضی از سایت‌ها برای استخراج ترون امکان پذیر نسیت و لذا لازم است که از فیلتر شکن استفاده کرد.

استفاده از ربات های تلگرام برای دریافت رایگان ترون


یکی از روش‌های کسب ترون رایگان که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است استفاده از ربات‌های تلگرامی است. یکی از ربات‌های مهم در دریافت ترون رایگان ربات tronix app است. شما با عضو شدن در این ربات‌ها به گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی دعوت می‌شود که عضو شدن در این گروه‌ها خود با دریافت ترون رایگان همراه است. علاوه بر این شما با دعوت از دوستان و آشنایان خود از طرق لینک تلگرامی می‌توانید ترون رایگان دریافت کنید. همچنین ممکن است تسک‌هایی به شما محول شود که با انجام آن بتوان ترون رایگان دریافت کرد.
استفاده از این ربات نه تنها با دریافت ترون رایگان روزانه همراه است بلکه تنها با ورود به آن می‌توان از 10000 شیبا نیز دریافت کرد که رقم بسیار قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: کیف پول ترون لینک (TronLink) چیست؟

با گوش دادن به موسیقی ترون دریافت کنید


یک روش جالب و در عین حال ساده برای دریافت ترون رایگان گوش دادن به موسیقی است. امروزه بسیاری از پلتفرم‌های موسیقی برای افراداین امکان را ایجادکرده‌اند که با گوش دادن به آهنگ‌ها بتوانند ترون رایگان دریافت کنند. همه افراد در طول روز ساعاتی را با گوش دادن به موسیقی سپری می‌کنند چه بهتر که در هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان درآمدی نیز داشته باشند.

به گفته وب سایت freeward با طی مراحل زیر می توانید با گوش دادن به موسیقی ترون رایگان دریافت کنید:

چگونه TRX رایگان کسب کنیم؟
1. در FreeWard ثبت نام کنید

برای شروع، کاربران باید با استفاده از ایمیل، گوگل یا حساب فیسبوک خود به صورت رایگان در وب سایت ثبت نام کنند.

1. در FreeWard ثبت نام کنید
2. شروع به کسب سکه کنید

روش‌های مختلفی برای کسب سکه وجود دارد که پر کردن نظرسنجی و تکمیل پیشنهادات اولیه و سودآورترین راه‌ها هستند.

2. شروع به کسب سکه کنید
3. پاداش ها را بازخرید کنید

پس از جمع‌آوری سکه‌های کافی، کاربران می‌توانند آن‌ها را با پاداش‌های مطلوب، مانند TRX رایگان، بیت‌کوین، پول نقد پی پال یا کارت‌های هدیه مبادله کنند.

جمع بندی


در این مقاله به صورت جامع روش‌های دریافت ترون رایگان مورد بررسی قرار گرفت. به طور کلی هر شخص می‌تواند از یک یا چند روش محتلف برای دریافت ترون رایگان استفاده کند. نمی‌توان به طور قطع گفت که کدام یک از این روش‌ها می‌تواند سوددهی بالاتری برای شخص داشته باشد. بنابراین بهتر است هر شخص با توجه به شرایط و الویت‌های خود روش مناسب خود را پیدا کند.
اگر شما نیز به دنبال روشی برای کسب درآمد هستید و سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال ترون را در نظر دارید باید بدانید که روش بسیار مناسبی را انتخاب کرده‌اید. زیرا وارد شدن به این کار بدون نیاز اولیه امکان پذیر است. البته توجه داشته باشید که داشتن درآمد بالا نیاز به صبر و شکیبایی دارد و به راحتی امکان پذیر نیست.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.