انواع روش‌های ارسال پول به خارج از کشور

بسیاری از ایرانیان در خارج از کشور زندگی می‌کنند و به دنبال راهی برای انتقال پول به داخل کشور و یا برعکس هستند. خانواده‌ها به منظور حمایت از فرزندان خود برای ادامه تحصیل،‌ زندگی،‌ خدمات درمانی، سرمایه‌گذاری و... دنبال روشی امن و سریع برای پرداخت‌های ارزی می‌گردند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ارزهای دیجیتال بسیاری از مشکلات پرداخت بین‌المللی حل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع روش‌های ارسال پول به خارج از کشور را بررسی کنیم.

چگونه به خارج از کشور پول ارسال کنیم؟

برای انتقال پول به خارج از کشور در مرحله اول دقت به قوانین کشور مقصد اهمیت زیادی دارد؛ با توجه به تحریماتی که برعلیه کشور انجام شده است، هر صرافی از معاملات کاربران ایرانی پشتیبانی نمی‌کند و اجازه احراز هویت به ایرانیان را نمی‌دهد. به همین دلیل قبل از انتقال‌های ارزی باید به قوانین و شرایط صرافی‌ها دقت کنید. در ادامه به چند صرافی معتبر اشاره می‌کنیم.

1.       صرافی ارزها دیجیتال

از جمله صرافی‌های محبوب برای انتقال وجه، صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند؛ اکسچنج‌ها امکان معاملات رمز ارزها را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی از معاملات ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند. اما برای ایرانیان استفاده از صرافی‌های داخلی مانند ارزان پی گزینه مناسب‌تری است و افراد دیگر نگران تحریم‌ها و بلوکه شدن سرمایه خود نیستند.

2.       پی پال ((PayPay

پی پال یکی از مطرح‌ترین سیستم پرداخت محسوب می‌شود که امکان معاملات در بستری امن و راحت را برای کاربران فراهم می‌کند. این سیستم پرداخت به راحتی امکان انتقال وجه را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. هر چند که استفاده از پی پال برای ایرانیان تحریم است و باید با هویت غیرایرانی حساب کاربری خود را احراز هویت کنند.

3.       مستر کارت (Mastercard)

انتقال پول بین المللی با مستر کارت یکی دیگر از انواع روش‌های ارسال پول به خارج از کشور است؛ افراد با ساخت حساب کاربری می‌توانند از این سیستم پرداخت برای انتقال ارز،‌ پرداخت‌های ارزی، خرید کالا و خدمات استفاده کنند. هر چند که این سیستم پرداخت برای ایرانیان تحریم است و بایستی با هویت غیرایرانی احراز هویت انجام شود.

4.       وب مانی (WebMoney)

یکی دیگر از روش‌های ارسال پول به خارج از کشور را می‌توان وب مانی معرفی کرد؛ این درگاه پرداخت امکان افتتاح حساب به کاربران خود می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند معاملات ارزی خود را انجام دهند. کاربران با ساخت حساب کاربری در وب مانی می‌توانند به مقصد مورد نظر انتقال ارز انجام دهند.

5.       رمیتلی(Remitly)

در این پلتفرم افراد می‌توانند انتقال وجه خود را به راحتی انجام دهند. در این پلتفرم امکان پرداخت وجه به سه روش حساب بانکی، کردیت کارت و دبیت کارت فراهم است. برای انتقال وجه در بستر رمیتلی بایستی در سایت رسمی آن حساب کاربری بسازید و بعد از انجام مراحل احراز هویت انتقال وجه را انجام دهید.

ارسال پول بین‌المللی با پرفکت مانی (perfect money)

یکی از سیستم‌های پرداخت را می‌توان پرفکت مانی معرفی کرد؛ پرفکت مانی امکان انتقال ارز، پرداخت، خرید کالا و خدمات و... را به کاربران خود می‌دهد. البته این سیستم پرداخت نیازی به احراز هویت ندارد و برای ایرانیان امکان مبادلات ارزی را فراهم کرده است.

ارسال پول بین المللی با پرفکت مانی به کشورهای زیادی امکان‌پذیر است و ایرانیان بدون نگرانی از تحریم‌ها می‌توانند در بستر این شبکه پرداخت مبادلات ارزی خود را انجام دهند. در ادامه مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی برای انتقال وجه را بیشتر بررسی می‌کنیم.

مزایای استفاده از پرفکت مانی برای انتقال بین‌المللی پول

استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی مزایای زیادی دارد و به همین دلیل حدود 10 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. بخش زیادی از این کاربران را ایرانیان تشکیل می‌دهند که به راحتی می‌توانند معاملات ارزی خود را انجام دهند.

سرعت بالا

یکی از مزایای برجسته سیستم ارزهای دیجیتال و البته پرفکت مانی سرعت بالای انتقال ارز است. به خصوص اگر افراد از ووچر استفاده کنند، می‌توانند به راحتی کد آن را در اختیار دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور قرار دهند.

سیستم امن

پرفکت مانی توانسته است که امنیت کاربران خود را به خوبی تامین کند. به این ترتیب کاربران می توانند به واسطه کیف پول‌های دیجیتال از سرمایه و دارایی خود در برابر هکرها حفاظت کنند. همچنین در صورت انتقال وجه بر کلیه جزئیات تراکنش خود نظارت و بررسی داشته باشند.

تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال

اگر بخواهید با استفاده از سایر ارزهای دیجیتال انتقال خود را انجام دهید، کافی است که در یکی از صرافی‌های معتبر که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند،‌ حساب کاربری بسازید؛ مانند ارزان پی که امکان تبدیل پرفکت مانی به سایر ارزهای دیجیتال مانند تتر را فراهم کرده است.

کسب درآمد

در سیستم پرداخت پرفکت مانی امکان درآمدزایی از تراکنش‌ها نیز وجود دارد. کافی است که کاربران در این سیستم پرداخت فعالیت بیشتری داشته باشند و به دیگران معرفی کنند و در ازای فعالسازی کد رفرال پاداش بگیرند. هر چند که مبلغ آن کم است اما باز هم برای معامله‌گران جذابیت دارد.

بدون تحریم و احراز هویت

کاربران پرفکت مانی برای انتقال بین‌المللی پول، نیازی به احراز هویت ندارند و می‌توانند بدون نگرانی از تحریم‌ها در حساب کاربری خود فعالیت داشته باشند. البته ووچر پرفکت مانی امکان خرید و فروش به صورت ناشناس را فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

یکی از دغدغه‌های مهم ایرانیان در دنیای امروز مبادلات ارزی است؛ به دلیل وجود تحریم‌ها ایرانیان به راحتی نمی‌توانند ارسال پول به خارج از کشور را انجام دهند. بنابراین به دنبال روشی امن و راحت برای انتقال ارز هستند. خوشبختانه وجود ارزهای دیجیتال کار را برای ایرانیان راحت‌تر کرده است.

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است که به وسیله کیف پول دیجیتال کاربران می‌توانند انتقال ارز انجام دهند. ایرانیان دیگر نگران تحریم‌ها و بلوکه شدن سرمایه خود نیستند و از این طریق می‌توانند به حساب دوستان و فرزندان خود در سراسر دنیا پول ارسال کنند.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.