تبدیل تتر به ترون در تراست والت

بسیاری از افراد تمایل دارند ارز دیجیتال تتر خود را به ترون تبدیل کنند و این فرایند را به ساده‌ترین شکل ممکن به سرانجام برسانند. از سوی دیگر هزینه کمی را نیز بابت این عملیات پرداخت کنند. همان‌طور که می‌دانید تتر Tetherعنوان یک استیبل کوین بسیار محبوب است که ارزش آن با یک دلار آمریکا برابری می‌کند. ارز دیجیتال ترون نیز ارز دیجیتال بومی شبکه ترون بوده و نماد آن TRX است.
شبکه ترون یکی از سریع‌ترین شبکه‌های بلاک چین محسوب شده و در آن توکن‌های مبتنی بر استاندارد TRC20 وجود دارند که عملکرد آن‌ها مشابه با تتر TRC20 است. بسیاری از افراد تمایل دارند به اکوسیستم متنوع ترون دسترسی داشته باشند و از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند و یا به کسب درآمد دست بزنند.
به همین دلیل تبدیل تتر به ترون در تراست والت هدف و خواسته اصلی آن‌ها است. در این مقاله به ارائه مطالبی در این زمینه پرداخته و آموزش گام به گام تبدیل تتر به ترون در تراست والت را ارائه خواهیم داد.
پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بوده و یا می‌خواهید از کانترکت تتر در تراست ولت سر در بیاورید با ما همراه باشید.

آموزش گام به گام مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست والت

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهمترین گام‌ها برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال استفاده از یک کیف پول امن و مطمئن است تا بتوانید رمز ارزهای مورد نظر خود را در آن نگهداری و ذخیره سازید. برای انجام این کار چندین راهکار پیش روی شما قرار می‌گیرد.
اما ممکن است تمامی آن روش‌ها به اندازه کافی معتبر و مطمئن به نظر نرسند. برای نمونه برخی از افراد ترجیح می‌دهند برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال مورد نظر خود از صرافی‌های ارزهای دیجیتال کمک بگیرند.
در حالی که این مراکز برای ذخیره سازی امن دارایی‌های دیجیتالی شما چندان مناسب و مطلوب نیستند. پس لازم است یک کیف پول ارز دیجیتالی در نظر بگیرید تا خیالتان را از هر بابت راحت سازد. در حال حاضر تراست والت یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده ترین کیف پول‌ها برای دستیابی به این هدف محسوب می‌شود.
ویژگی قابل توجه این کیف پول این است که می‌تواند علاوه بر نگهداری و ذخیره سازی امن ارزهای دیجیتال شما، به فرایند تبدیل ساختن و یا مبادله آن‌ها به یکدیگر نیز کمک کند. به این معنا که می‌توانید با کمک آن به راحت‌ترین شکل ممکن ارزهای دیجیتال را با یکدیگر معاوضه کنید.
در صورتی که بخواهید همین عملیات را از طریق صرافی‌های ارزهای دیجیتال به اتمام برسانید باید کارمزد و هزینه بسیار بالایی پرداخت نمایید.

آموزش گام به گام مراحل تبدیل تتر به ترون در تراست والت

مرحله اول: ورود به پنکیک سواپ

برای تبدیل تتر به ترون نیز چندین راهکار وجود دارد که یکی از در دسترس‌ترین و راحت‌ترین آن‌ها کمک گرفتن از ابزار SWAP درون تراست ولت است. برای انجام این کار باید در ابتدا به بخش سواپ تراست ولت خود وارد شوید تا بتوانید بخش تبدیل توکن‌ها را مشاهده کنید.

مرحله دوم: انتخاب تتر و ترون برای تبدیل

در مرحله بعدی باید مشخص سازید که می‌خواهید کدام توکن را به دیگری تبدیل سازید. یعنی مبدا و مقصد خود را مشخص کنید. حواستان باشد که باید تتر را به عنوان توکن مبدا تعیین کرده و ترون را در جایگاه توکن مقصد قرار دهید. پس از گزینه FROM کمک گرفته و عبارت USDT را انتخاب کنید و در قسمت TO نیز عبارت TRX را جای دهید تا این مرحله نیز به درستی پشت سر گذاشته شود.
در گام بعدی این فرایند باید مقدار تتر مورد نظرتان برای تبدیل شدن به ترون را وارد نمایید و مشخص کنید که میزان و مقدار ترون دریافتی چقدر است. در گام بعدی تنها کلیک کردن بر روی گزینه SWAP کفایت می‌کند. بعد از آن باید دوباره مقدار تتر و ترون را به تایید برسانید و برای این کار گزینه سوآپ را انتخاب کنید.

آیا می‌توان تتر ERC20 را به ترون تبدیل کرد؟

ارز دیجیتال تتر از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار شده است. برای نمونه دارای پشتوانه بوده و ذخایر کافی دارد. در اکوسیستم تتر تراکنش‌ها با سرعت بسیار بالایی انجام شده و کارمزد نقل و انتقال آن‌ها هم ناچیز است.
بیشتر کاربران و فعالان حاضر در بازار ارزهای دیجیتال همیشه تعدادی تتر ذخیره سازی کرده‌اند تا از این مزایا و دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن برخوردار شوند. پس برای تغییر و تبدیل آن با دیگر ارزهای دیجیتال از قبیل ترون با دشواری خاصی روبرو نخواهید شد.
این ارز دیجیتال در بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها قابل استفاده بوده و در سه شبکه اصلی عرضه می‌گردد. برای نمونه تتر TRC20 بر روی شبکه ترون عرضه می‌شود. در حالی که تتر ERC20 عرضه شده بر روی شبکه اتریوم است. تتر BEP20 نیز امکان کار کردن بر روی شبکه بایننس اسمارت چین را دارد.
به بیان دیگر رمز ارز دیجیتال تتر برای خود یک شبکه بلاک چین اختصاصی نداشته و در بستر شبکه‌های مختلف مانند اتریوم، بایننس اسمارت چین و ترون پیاده سازی و عرضه شده است.
به همین دلیل شما نمی‌توانید تتر ERC20 عرضه شده بر روی شبکه اتریوم را به ترون تبدیل کنید و این امکان تنها برای تتر TRC20 فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال ترون چیست؟

آیا ترون‌های دریافتی را می‌توان به تراست والت منتقل کرد؟

انتقال ترون به تراست والت

پس از اجرای عملیات تبدیل تتر به ترون در تراست والت شما می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان ترون‌های دریافت شده را به تراست والت خود منتقل ساخته و از آن‌ها استفاده کنید.

آیا تبدیل تتر به ترون رایگان است؟

افرادی که تمایل دارند عملیات تبدیل تتر به ترون در تراست ولت را به سرانجام برسانند با یک پرسش اساسی روبرو می‌شوند و آن پرسش هم این است که آیا برای انجام این کار نیاز به پرداخت هزینه و یا کارمزد خواهند داشت یا خیر؟.
در پاسخ به این پرسش باید گفت اجرای این راهکار کارمزد و هزینه کمی دارد که باید پرداخت شود. هر چند مقدار و میزان آن بسیار کم بوده و چیزی معادل چند سنت است که از میزان هزینه قابل پرداخت برای تغییر و تبدیل در صرافی‌های ارزهای دیجیتال بسیار کمتر است.

نکات مهم در تبدیل تتر به ترون

انجام هر کاری از اصول و قواعد مخصوص به خود تبعیت می‌کند و باید نکاتی در نظر گرفته شوند تا آن کار به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد. عملیات تبدیل تتر به ترون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از ویژگی‌ها، نکات و اصول مخصوص به خود برخوردار است.
با بی‌توجهی به این نکات ممکن است با دردسرهایی روبرو شوید. برای نمونه پیش از انجام عملیات تبدیل و مبادله باید نرخ تبدیل را در صفحه سوآپ مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهید. چراکه امکان تغییر و تحول در آن در شرایط مختلف حاکم بر بازار وجود دارد.
علاوه بر این مورد باید حواستان به هزینه و یا کارمزد تراکنش نیز باشد. به این نکته توجه داشته باشید که با استفاده از سوآپ داخلی تراست والت هزینه‌ای با عنوان هزینه شبکه خواهید پرداخت و آن میزان باید با موجودی حساب شما تطابق داشته باشد.

برخی دیگر از نکات مهم تبدیل تتر به ترون به گفته وب سایت kraken به شرح زیر است:

" How to convert Tether to TRON
  • Create your free. Kraken account. You can trade USDT on Kraken with as little as $10.
  • Connect your. funding method. Link your card or bank account.
  • Convert. USDT to TRX. Choose from cryptocurrencies.

نحوه تبدیل Tether به TRON
رایگان خود را ایجاد کنید. حساب کراکن شما می توانید USDT را در Kraken با کمتر از 10 دلار معامله کنید.
خود را وصل کنید روش تامین مالی کارت یا حساب بانکی خود را پیوند دهید.
تبدیل. USDT به TRX. از بین ارزهای رمزنگاری شده انتخاب کنید. "

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال ترون چیست؟

نتیجه گیری

در فرایند تبدیل تتر به ترون در تراست ولت در نظر گرفتن زمان مناسب برای انجام این عملیات است. بهترین زمانی که می‌توانید برای مبادله انتخاب کنید موقعیتی است که قیمت‌ها با نوسانات زیادی روبرو نشده‌اند. در غیر این صورت ممکن است به سود مورد نظرتان دست پیدا نکنید.
اگر تمایل دارید این فرایند را به بهترین شکل ممکن به سرانجام رسانده و در طول مسیر با پیچیدگی یا دشواری روبرو نشوید بهتر است در ابتدا و برای شروع مقدار اندکی از تتر خود را به ترون تبدیل کنید تا به این اطمینان برسید که این فرایند به نحو صحیحی اتفاق خواهد افتاد. پس از آن می‌توانید با خیال آسوده با مقدار بالاتری از ارز دیجیتال این فرایند را تکرار کنید.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.