پرفکت مانی چیست؟

حتما شما هم برای تراکنش‌های ارزی خود به دنبال یک راهکار جذاب و ساده هستید که نیازتان را به خوبی برطرف کند. امروزه افراد برای پرداخت‌های ارزی خود به راحتی از خدمات شرکت پرفکت مانی استفاده می‌کنند. این سیستم پرداخت به کاربران امکان انجام پرداخت‌های اینترنتی از سایت‌های خارجی را فراهم می‌کند. اما در ادامه با تاریخچه پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی بیشتر آشنا می‌شویم پس با ما همراه باشید.

تاریخچه پرفکت مانی

اگر درباره سیستم پرفکت مانی کنجکاوید، گفتنی است که این سیستم پرداخت سال 2007 در کشور پاناما کار خود را آغاز کرد؛ شرکت پرفکت مانی در شهر سوئیس قرار دارد و نسبت به سایر رقبا بسیار موفق عمل کرده و شهرت خوبی به دست آورده است.

این سیستم پرداخت با وجود کلیه محدودیت‌های تحریم، امکان پرداخت به تمامی کشورها را فراهم می‌کند و با پرداخت کارمزد تراکنش‌های ارزی امکان‌پذیر است.

پرفکت مانی مال کدام کشور است

نمایندگی پرفکت مربوط به یک کشور نیست و در سراسر دنیا به صورت بین‌المللی فعالیت دارد. نمایندگی‌های رسمی این شرکت در کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارد و پرداخت‌ها را با سرعت بالا و بدون محدودیت امکان‌پذیر می‌کند. اما نمایندگی رسمی آن در سوئیس واقع شده است.

به این ترتیب برای پرفکت مانی هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و کاربران به راحتی می‌توانند از سراسر دنیا از طریق آن مبادلات مالی خود را انجام دهند. پرفکت مانی کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

ووچر پرفکت مانی چیست

همانطوری که گفته شد، پرفکت مانی مزایای زیادی دارد و همین موضوع موجب محبومیت آن شده است؛ ووچر پرفکت مانی به معنی چک الکترونیکی است که امکان واریز و برداشت وجه ارزی را فراهم می‌کند. واریز و برداشت به حساب پرفکت مانی به عنوان ووچر شناخته می‌شود.

ووچر در واقع کوپن الکترونیکی است که کد 16 رقمی دارد و به صورت منحصربه‌فرد و دیجیتالی است؛ تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار نیز برای هر حساب خاص و متفاوت است. می‌توان گفت بیش‌ از 200 صرافی از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند.

ووچر به معنی پوشه‌ای است که برای ذخیره اسناد شرکت‌ها کاربرد دارد. کدهای ووچر به کدهایی گفته می‌شود که شکل سازمان‌ یافته‌ای دارند و از یک سری اعداد و حروف شکل گرفته است. ووچرها برای خرید کالا، استفاده از خدمات، پرداخت آنلاین و.. به کار می‌روند. ووچرها در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و اعتبار بالایی دارند.

فعال‌سازی ووچر پرفکت مانی

خوشبختانه برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به حساب‌های مالی نیست و به راحتی از طریق صرافی‌ها خرید و فروش می‌شوند. ارزان پی یکی از صرافی‌هایی است که امکان خرید و فروش ووچر پرفکت مانی را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند با پرداخت کارمزد مناسب خرید و فروش خود را انجام دهند. در ادامه با نحوه خرید و فروش پرفکت مانی بیشتر آشنا می‌شویم.

1.ثبت نام در صرافی

صرافی ارزان پی به راحتی امکان ثبت نام را به کاربران خود می‌دهد تا بدون دغدغه بتوانند یک حساب فعال برای کلیه خرید و فروش ارزی خود داشته باشند. ثبت نام در این صرافی بسیار ساده است و نیاز به دانش فنی پیچیده‌ای ندارد.

2. احراز هویت

یکی از مراحل مهم برای تضمین امنیت تراکنش‌های مالی، احراز هویت است؛ در صرافی ارزان پی می‌توانید به سادگی در کوتاه‌ترین زمان احراز هویت خود را انجام دهید تا به راحتی از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید.

3. شارژ حساب پرفکت مانی

کاربران می‌توانند بدون هیچ دغدغه و به راحتی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنند تا پرداخت‌های خود را انجام دهند. هیچ محدودیتی در خرید و فروش آن وجود ندارد و کافی است با مراجعه به بخش خرید ارز در صرافی مورد نظر خرید خود انجام دهید. انجام خرید و فروش ووچر پرفکت مانی تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است.

دلایل استفاده از پرفکت مانی

همانطوری که گفته شد مزایای پرفکت مانی بسیار زیادی دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند نیازهای خود را به راحتی برطرف کنند؛ پرفکت مانی به عنوان کاربردی‌ترین کارت‌های اعتباری و الکترونیکی محسوب می‌شود که به عنوان سیستم پرداختی مناسب و پرطرفدار به شما می‌رود. در ادامه دلایل استفاده از پرفکت مانی را بیشتر بررسی می‌کنیم

امنیت

یکی از مهم‌ترین معیارهای استفاده از سیستم‌های پرداخت آنلاین، امنیت آن است؛ سیستم‌های پرداخت پرفکت مانی از امینت بالایی برخوردار است و همین امر محبوبیت آن را بالاتر می‌برد. کاربران بدون ترس از هکرها می‌توانند انتقال پول را از طریق کارت‌های اعتباری انجام دهند.

سرعت بالای تراکنش

پرفکت مانی امکان تراکنش‌های ارزی با سرعت بالا را فراهم می‌کند و دیگر کاربران نگران تاخیر در معاملات خود نیستند. شبکه پرفکت مانی پشتیبانی از ارزهای یورو، دلار و... را امکان‌پذیر می‌کند. سرعت تراکنش در این شبکه بی‌نظر است و کلیه پروسه ارسال و دریافت در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

کارمزد ناچیز

کاربرانی که به صورت مداوم در حال استفاده از شبکه‌های مالی هستند، پرداخت هزینه کارمزد اهمیت زیادی دارد. پرفکت مانی امکان معاملات با کارمزد پایین را برای کاربران فراهم می‌کند. به همین دلیل این پرداخت بسیار مورد توجه قرار دارد و از جمله پرداخت‌های محبوب و پرطرفدار به شمار می‌رود.

نداشتن ریسک تحریم

همانطوری که گفته شد، انجام معاملات پرفکت مانی از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند و افراد با کوچکترین نگرانی می‌توانند به راحتی دارایی‌های خود را در بستر این شبکه مجهز و جذاب انتقال دهند. دیگر کاربران نگران تحریم‌ها و بلوکه شدن دارایی و سرمایه خود نیستند.

پشتیبانی از کاربردهای متنوعی

کاربران می‌توانند به راحتی هب کمک ووچر پرفکت مانی از خدماتی مانند شارژ حساب، خرید و فروش، تبدیل به ارزهای دیجیتال و... بهره‌مند شود. این شبکه بسیار گسترده است و محدودیتی برای کاربران قائل نیست. به همین دلیل کاربران بسیاری در این شبکه به فعالیت‌های مالی و اعتباری می‌پردازند.

جمع‌بندی

پرفکت مانی یکی از راه‌های پرداخت به شمار می‌رود که امکان معاملات ارزهای دیجیتال را به سادگی فراهم می‌کند. این شبکه مالی برای ایرانیان محدودیتی ندارد و از کاربران ایرانی خود به خوبی پشتیبانی می‌کند. صرافی‌های متنوعی این خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند که از جمله می‌توان به ارزان پی اشاره کرد.

استفاده از خدمات پرفکت مانی به صورت بین‌امللی است و یک نوع معامله الکترونیکی محسوب می‌شود و از چند بخش تشکیل شده است که مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای آن می‌توان به امنیت، سرعت بالا، کارمزد پایین، ریسک کم و... اشاره کرد.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.