تتر BEP-20 چیست و چه کاربردی دارد؟

شبکه تتر برای معاملات تنوع بالایی دارد و کاربران برای انجام معاملات خود بهترین شبکه را انتخاب می‌کنند؛ انتخاب شبکه‌ای امن و سریع که کارمزد چندانی نداشته باشد و معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با خیال راحت معاملات خود را انجام دهند. بستر امن به انتقال و خرید و فروش تتر کاربران کمک می‌کند و می‌توانند پرداخت راحت و ساده‌ای را تجربه کنند.

تتر BEP-20 توکنی در شبکه بایننس اسمارت چین است که یکی از شبکه‌های پرداخت تتر به شمار می‌رود و امکان انتقال ارزی را برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا این شبکه جذاب و امن را بیشتر بررسی کنیم.

شبکه BEP20 چیست؟

تتر شبکه‌های متعددی دارد که یکی از شبکه‌های آن، BEP20  است؛ تتر یکی از استیبل کوین‌های بازار رمزارزها محسوب می‌شود که پشتوانه دلاری دارد و امکان معاملات امن را برای کاربران فراهم می‌کند. این استیبل کوین ابتدا در شبکه بلاک‌چینی بیت‌کوین با پروتکل Omni منتشر شد و سپس با گسترش دنیای کریپتو،‌ در بسیاری از شبکه‌های هوشمند مانند اتریوم، ترون، آوالانچ و ایاس عرضه شده است.

پس در شبکه بایننس اسمارت چین توکن تتر با نماد  BEP20 معامله می‌شود. البته تتر در هر بستری از بلاک‌چین، ارزشش معادل همان یک دلار است و معامله‌گران برای انتقال و نگهداری توکن‌های آن، کامزدی متناسب با همان شبکه پرداخت می‌کنند. همچنین کاربران برای انتقال آن تنها می‌توانند در همان شبکه اقدام کنند و امکان واریز آن به سایر شبکه‌های دیگر وجود ندارد. پس حتما در انتخاب آدرس مقصد دقت کنید تا دارایی‌تان از دسترس شما خارج نشود.

خرید تتر BEP20

خرید تتر BEP20 زمانی برای شما پراهمیت می‌شود که بخواهید آن را به پلتفرم‌های غیرمتمرکز دیگر انتقال دهید؛ خرید تتر BEP20 تنها در صرافی‌هایی امکان‌پذیر است که از این شبکه بلاک‌چینی پشتیبانی کنند. در ادامه به دلایل خرید تتر BEP20  را بیشتر بررسی می‌کنیم.

انتقال به شبکه BEP20

کاربران برای انتقال و فعالیت در بستر بایننس نیاز به خرید تتر BEP20 دارند و از این طریق می‌توانند معاملات خود را انجام دهند. استفاده از شبکه بایننس اسمارت چین برای انتقال تتر در همین بستر الزامی است و آدرس مبدا و مقصد بایستی هر دو در این شبکه باشند. در غیر این صورت امکان انتقال وجود ندارد و در صورت انتقال به شبکه‌ای غیر از این بایننس امکان از دسترس رفتن توکن‌های تتر نیز وجود دارد.

نگهداری تتر

معالمه‌گران برای نگهداری تترهای خود نیاز به کیف پول دیجیتالی مناسب دارند که مزایایی مانند امنیت شبکه، سرعت انتقال، کارمزد پایین داشته باشد. به همین دلیل بایننس اسمارت چین یکی از شبکه‌های قدرتمند به شمار می‌رود که نگهداری تتر در بستر آن  برای کاربران مزایای زیادی به همراه دارد.

کاربران برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود می‌توانند توکن‌های تتر BEP20 را بخرند و در زنجیره هوشمند بایننس توکن‌های خود را به کیف پول دیجیتالی انتقال دهند. همچنین برای انتقال آن باید از کیف پول دیجیتالی با آدرس شخصی در همان بستر استفاده کنند تا توکن‌های تتر در شبکه بایننس منتقل شوند.

فعالیت در شبکه‌های غیرمتمرکز

کاربران برای فعالیت در بسترهای صرافی‌های غیرمتمرکز مانند پنکیک سوآپ نیاز به توکن‌های مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین دارند و به همین دلیل باید خرید تتر BEP20 را انجام دهند. این شبکه‌ها به طور کلی تنها از شبکه بایننس پشتیبانی می‌کنند و معامله‌گران تنها با توکن‌های همان بستر می‌توانند معاملات خود را انجام دهند. 

شبکه bep20 چیست

شبکه bep20 مجموعه‌ای از قوانین را در شبکه هوشمند بایننس است که برای ساخت توکن آن زنجیره هوشمند BSC این قوانین به کار می‌رود. استانداردهای آن بی‌شباهت به ERC-20  در شبکه اتریوم نیست و از دستورالعل های مشابه پیروی می‌کند. با کمک استانداردهای bep20  توسعه‌دهندگان می‌توانند انواع توکن‌های دیگری را در این بستر بسازند.

بایننس اسمارت چین مانند یک مکمل از زنجیره‌ای تشکیل شده است که هر کدام از بخش‌های این زنجیره عملکرد خاصی دارند. بخشی از آن شبکه‌ای غیرمتمرکز است و طرف دیگر معاملات با سرعت بالایی انجام می‌شوند. سیستم بلاک‌چینی بایننس مانند یک دریچه تازه به دنیای ارزهای دیجیتال است که ابزارهای دیجیتالی در بستر آن به کار می‌روند. بخشی از دارایی این شرکت فیات، سهام یا کالاست. در این بستر می‌توان از سیستم‌های پاداش، تسهیل کردن پرداخت و مدیریت هویت بهره‌مند شد.

کاربرد BEP20

BEP20 کاربردهای متعددی دارد و استانداردهای شبکه هوشمند بایننس کاربردهای متعددی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

  • چارچوبی یکنواخت برای توکن BSC
  • ایجاد قابلیت توسعه قراردادهای هوشمند
  • گسترش اکوسیستم بایننس اسمارت چین
  • قابلیت همکاری با سایر پلتفرم‌ها
  • بهبود تجربه کاربری معامله‌گران و سرمایه‌گذاران
  • تقویت برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)
  • گسترش توان عملیاتی با سرعت تراکنش‌های بالا و کارمزدهای پایین

آشنایی با مزایای شبکه BEP-20

این شبکه مزایای زیادی برای کاربران دارد و در ادامه با مزایای شبکه بایننس اسمارت چین بیشتر آشنا می‌شویم.

هزینه کم و کارایی بالا

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این شبکه می‌توان به هزینه پایین آن اشاره کرد؛ سرعت بالای تراکنش‌ها وکارمزد کم، این شبکه را بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌کند. همچنین توسعه‌دهندگان و کاربران می‌توانند در شبکه بایننس به راحتی فعالیت کنند و در مقایسه با بستر اتریوم کارمزد کمتری را بپردازند. سرعت و هزینه برای توسعه‌دهندگان اهمیت بالایی دارد و به نظر می‌رسد که نسبت به شبکه‌های مشابه بایننس اسمارت چین موفق‌تر عمل کرده است.

 

انعطاف‌پذیری

یکی از نقاط قوت BEP20 را می‌توان انعطاف‌پذیری آن معرف کرد؛ کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های متنوع و ارتباط بین زنجیرهای این شبکه از آن استفاده کنند. همچنین سازگاری این شبکه را نمی‌توان دست‌کم گرفت و امکان گسترش برای توسعه‌دهندگان اکوسیستم را نیز فراهم می‌کند. دامنه کاربرد توکن‌های ‌این شبکه بسیار بالاست و شرایط معامله را تسهیل می‌کند و ادغام آن در برنامه‌ها و خدمات متنوع بلاک‌ چین امکان‌پذیر است.

تنوع توکن‌ها

یکی از قابلیت‌های مهم شبکه بایننس اسمارت چین را می‌توان تنوع توکن‌های BSC معرفی کرد؛ زنجیره هوشمند بایننس یک اکوسیستم در حال توسعه و رشد است که پلتفرم‌های غیرمتمرکز و پروتکل‌های دیفای و قراردادهای هوشمند را پشتیبانی می‌کند. کیف پول‌های دیجیتالی و صرافی‌های متنوعی از این بلاک‌ چین پشتیبانی می‌کنند.

تراکنش‌های روان و بدون دردسر، فرصت‌های متنوعی را در این اکوسیستم گردآوردی کرده است که زمینه را برای پذیرش توکن‌های BEP20 فراهم می‌کند. از جمله‌ صرافی‌های محبوب این بستر می‌توان به پنکیک سواپ (PancakeSwap) اشاره کرد. سرمایه‌گذاران می‌توانند از توکن‌های خود را برای فعالیت‌های وام‌دهی، وام‌گیری و... استفاده کنند.

قراردادهای هوشمند

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بستر بایننس اسمارت چین، امکان پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند پیچیده و کاربردی است؛ این قابلیت دامنه امکانات متنوع را برای توکن‌های BEP20 فراهم می‌کند. وجود قابلیت‌های متنوع برای عملکرد بهتر توکن‌ها در این شبکه قابل گسترش است و امکان ایجاد توکن‌های پیچیده و تازه را نیز فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به بررسی شبکه قدرتمند تتر ‌‌BEP20 پرداختیم؛ شبکه‌ای سریع، کم هزینه، گسترده که امکان معاملات را به راحتی فراهم می‌کند. این شبکه بستری امن و کارآمد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زنجیره هوشمند بایننس از مجموعه‌ای از قوانین و استانداردها را دربرمی‌گیرد که توسعه‌دهندگان با کمک آن می‌توانند به فعالیت و ایجاد توکن‌های جدید بپردازند.

کاربران با استفاده از این زنجیره می‌توانند دارایی خود را منتقل، سرمایه‌گذاری و یا در کیف پول دیجیتالی نگهداری کنند. از انعطاف‌پذیری این شبکه هوشمند نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که امکان رشد و گسترش توکن‌ها را فراهم می‌کند. همچنین معامله‌گران می‌توانند از امنیت آن مطمئن باشند و در شبکه‌ای امن معاملات خود را انجام دهند. 

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نظرات :