بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟

می‌توان گفت زندگی امروز ما به فضای مجازی و مبادلات ارزی گره خورده است و به همین دلیل استفاده از ارزهای دجیتال و کیف پول‌های مجازی از جمله ابزار مهم کاربران اینترنتی به شمار می‌رود. زندگی آنلاین با کدها و داده‌های اینترنتی ارتباط زیادی دارد و تراکنش‌های اینترنتی بخش بزرگی از نیاز روز افراد را برطرف می‌کند.

پرفکت مانی هم سهم خود را از این تراکنش‌های ارزی دارد و مورد توجه کاربران در سراسر دنیا قرار می‌گیرد. این سیستم پرداخت بین‌المللی محبوبیت بالایی بین معامله‌گران دارد و کلیه مبادلات ارزی ایرانیان را پشتیبانی می‌کند. در ادامه با همراه باشید تا با بچ نامبر پرفکت مانی حین خرید ووچر پرفکت مانی و کاربردها و مزایای آن بیشتر آشنا می‌شویم.

بچ نامبر چیست؟

حتما برای شما هم سوال است که بچ نامبر دقیقا چیست؟ بچ نامبر به مجموعه اعداد و حروف گفته می‌شود که برای تراکنش‌های ارزی کاربرد دارد. به این ترتیب کلیه تراکنش‌های ووچر، به واسطه بچ نامبر انجام می‌شود. در گذشته بچ نامبر تنها برای اختصاصی‌سازی دارو کاربرد داشت اما امروز بچ نامبر گسترش پیدا کرده است و در بارکد، شماره سریال، شماره سری و کد سریال به کار می‌رود.

بچ نامبر در صورت نارضایتی مشتری به راحتی قابل پیگیری است به همین دلیل امنیت استفاده از محصولات را بالاتر می‌برد. بچ نامبر به صورت پرینت یا پرس شده برروی بسته کالا و انتهای محصول درج شده است و باعث افزایش اعتبار برندها می‌شود.

بچ نامبر (Batch Number) پرفکت مانی چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

بچ نامبر پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین ووچرهای پرداخت به شمار می‌رود که امکان پرداختی امن و سریع را فراهم می‌کند. گفتنی است که با توجه به دشوار بودن پیگیری پرداخت‌های دیجیتالی، وجود بارکدها و بج نامبر پیگیری این پرداخت‌‌ها را ساده‌تر کرده است. بچ نامبر پرفکت مانی به منظور پیگیری سریع و راحت پرداخت‌های پرفکت مانی کاربرد زیادی دارد.

چک کردن فرآیند بچ پرفکت مانی کم‌هزینه و کارآمد است و موجب افزایش امنیت و قابل پیگیری سفارشات می‌شود. پرداخت‌های دیچیتالی پیچیدگی خاصی دارند و به واسطه این نوع بارکد رصد پرداخت‌ها به صورت کم‌هزینه و سریع فراهم می‌شود. در ادامه با مزایای بچ نامبر پرفکت مانی بیشتر آشنا می‌شویم.

مزایای استفاده از بچ نامبر

مزایای استفاده از بچ نامبر بسیار زیاد است و به همین دلیل از طریق آن پیگیری تراکنش‌ها سریع‌تر و ارزان‌تر امکان‌پذیر است. در ادامه معرفی این مزایا می‌پردازیم.

1.       افزایش اعتبار و اعتماد

برای اینکه کاربران با اعتماد بیشتری بتوانند معاملات خود را انجام دهند، پیگیری تراکنش‌ها ارزش و اهمیت بالایی پیدا می‌کند. به خصوص در تراکنش‌هایی که مشکلات خاصی به وجود می‌آید، امکان پیگیری آن اهمیت بالایی دارد. دسترسی به جزئیات اطلاعات تراکنش موجب اعتمادسازی در کاربران پرفکت مانی می‌شود.

وجود بچ نامبر این اعتمادسازی را ایجاد می‌کند؛ ارائه کد به مشتری کمک می‌کند تا با خیال آسوده تراکنش خود را انجام دهد. به خصوص در انتقال وجه یا خرید یک کالا و خدمات وجود بچ نامبر پراهمیت است. شما می‌توانید از این طریق از صحت تراکنش‌های مالی خود به حساب پرفکت مانی اطمینان حاصل کنید.

2.       صرفه‌جویی در زمان

برای اغلب افراد زمان ارزشمند است به خصوص اگر بیزینس و شرکت خود را داشته باشید؛ به واسطه تراکنش‌های بالای کسب‌وکارها، وجود بچ نامبر کمک می‌کند تا در سریع‌تری زمان به کلیه اطلاعات تراکنش دسترسی داشته باشید و نگران جزئیات تراکنش خود نباشید.

ارائه اطلاعات تک تک جزئیات تراکنش به افراد کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند به تراکنش‌های خود رسیدگی کنند و بر پرداخت‌های ارزی خود نظارت داشته باشند.

3.       ساختار و عملیات منظم

یکی از مزایای مهم پج نامبر پرفکت مانی نظم بخشیدن و ساختارمند شدن تراکنش‌هاست. با استفاده از بچ نامبر امکان مدیریت و بررسی تراکنش‌ها راحت‌تر می‌شود. تمام جزئیات تراکنش در یک پایگاه داده ذخیره می‌شود و کلیه پرداخت‌ها در یک مرحله اتفاق می‌افتد؛ در نتیجه به صورت راحت و سریع امکان بررسی جزئیات حجم زیادی از تراکنش‌های ارزی فراهم می‌شود.

4.       بهبود تجربه کاربری

اغلب کاربران از معطلی تراکنش‌ها کلافه‌ می‌شوند، به همین دلیل سرعت در تراکنش‌های ارزهای دیجیتال ارزش و اهمیت زیادی برای معامله‌گران نیز دارد. برای بهبود تجربه کاربری، بچ نامبر نقش بسزایی دارد و موجب می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان مجوز پرداخت‌های پرفکت مانی صادر شود. به این ترتیب کاربر با پیغام در انتظار تایید روبروی نخواهد شد.

5.       صرفه‌جویی در هزینه‌ها

انجام سریع تراکنش‌ها مانع از هزینه‌های اضافه می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت از جمله مزایای بچ نامبر صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. به این ترتیب کارمزدی که کابران برای تراکنش‌های خود باید پرداخت کنند به حداقل می‌رسد چون اپراتور تنها یک بار در روز هزینه را پرداخت می‌کند. در واقع همین امر موجب کاهش هزینه بچ نامبر پرفکت مانی می‌شود.

وجود کد چند رقمی کمک می‌کند که دسترسی به اطلاعات مربوط به طیف گسترده‌ای از تراکنش‌ها امکان‌پذیر شود و دیگر نیازی نیست که تراکنش‌ها چندین بار در طول روز پیوسته بررسی شوند. برای کسب‌وکارها به دلیل گستردگی در حجم و تعداد پرداخت‌ها، نظارت بر این تراکنش‌ها اهمیت زیادی دارد.

6.       امنیت پرداخت

به طور کلی وجود بچ نامبر موجب امنیت پرداخت می‌شود؛ به این صورت که زمان پردازش حساب‌ها به صورت جمعی کاهش می‌یابد. در نتیجه نیازی نیست تا ذخیره و پردازش اطلاعات حساب به صورت دستی انجام شود. به همین دلیل امنیت پرداخت‌های پرفکت مانی افزایش می‌یابد.

جمع‌بندی

بچ نامبر به بارکدی گفته می‌شود که مجموعه‌ای از اعداد و حروف را دربرمی‌گیرد که به صورت منحصربه‌فرد برای هر محصول یا خدمات صادر می‌شود؛ بچ نامبر برای شناسایی محصولات و برروی بسته‌بندی‌ها درج می‌شود. اما در واقع بچ نامبر پرفکت مانی برای شناسایی و دسترسی به جزئیات پرداخت تراکنش‌ها کاربرد دارد.

وجود بچ نامبر پرفکت مانی مزایا و کاربردهای زیادی برای کاربران دارد و از جمله می‌توان به دسترسی راحت به جزئیات پرداخت، امنیت پرداخت، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها و... اشاره کرد. به طور کلی بچ نامبر پرفکت مانی برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد و موجب جلب اعتماد به این سیستم پرداخت نیز می‌شود.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.