کیف پول ایرانی تتر

کاربرانی ایرانی برای فعالیت در بازار رمز ارزها با محدودیت‌های بسیاری روبرو می‌شوند و به همین دلیل پیدا کردن یک صرافی معتبر کار ساده‌ای نیست، صرافی که از دارایی آن‌ها حفاظت کند و نگران سرمایه‌ خود نباشند. بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی، کیف پول‌های دیجیتالی امنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که امنیت دارایی‌شان را تامین کنند.

البته صرافی‌های خارجی با توجه به تحریم‌ها با محدودیت‌های زیادی روبرو شدند که برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست و پیشنهاد می‌شود که از صرافی‌های داخلی استفاده کنند. در ادامه به بررسی بیشتر کیف پول ایرانی تتر می‌پردازیم.

انواع کیف پول

کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع متفاوتی دارند و به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند. هر دو این کیف پول‌ها برای نگهداری سرمایه و دارایی ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از کیف پول‌های نرم‌افزاری یا گرم و سخت‌افزاری یا سرد کارایی متفاوتی دارند و کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

البته هر کیف پولی از ارز دیجیتالی خاصی پشتیبانی می‌کند و سرمایه‌گذاران برای خرید تتر و یا فروش تتر باید متناسب با ارز دیجیتالی مورد نظر خود، آن را انتخاب کنند. در ادامه با انواع کیف پول‌های ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا می‌شویم.

کیف پول گرم

از جمله کیف پول‌های پرکاربرد برای کاربران می‌توان کیف پول گرم را معرفی کرد؛ این نوع کیف پول دسترسی به آن راحت و ساده است و کاربردهای متنوعی دارد. دسترسی به این کیف پول بسیار ساده و راحت است و انواع متنوعی نیز دارد و هر چه مشهورتر باشد اعتبار بالاتری در میان کاربران دارد. کیف پول کوین بیس، کوینومی، تراست ولت و... از جمله کیف پول‌های دیجیتالی و یا کیف پول‌های گرم و نرم‌افزاری محسوب می‌شوند.

کیف پول افزونه مرورگر

از جمله کیف پول‌های محبوب و پرطرفدار، کیف پول افزونه مرورگر است؛ در این نوع کیف پول کاربران می‌توانند مانند یک اکستنشن این نوع کیف پول را برروی مرورگر خود نصب کنند و دسترسی به آن ساده و راحت است. اغلب کیف پول‌های دیجیتالی مطرح و امن قابلیت نصب در مرورگر را نیز دارند و متامسک یکی از این نوع کیف‌ پول‌ها به شمار می‌رود.

کیف پول اپلیکیشن

این نوع کیف پول مانند یک اپلیکیشن روی گوشی همراه نصب می‌شود و دسترسی به آن ساده و بی‌دردسر است. اغلب کاربران از کیف پول اپلیکیشن استفاده می‌کنند و با استفاده از آن می‌توان دارایی‌ها را به صورت امن نگهداری کرد و امکان انتقال آن نیز به سادگی فراهم می‌شود. کیف پول اپلیکیشن محبوبیت بالایی دارد و نسبت به سایر کیف پول‌های گرم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف پول سرد

یکی دیگر از انواع کیف پول را می‌توان به کیف پول سرد اشاره کرد؛ این مدل امنیت بسیار بالایی دارد و امکان ذخیره دارایی در طولانی مدت برای کاربران فراهم می‌کند. کیف پول‌های سرد برندهای متنوعی دارد که مشهورترین نوع آن را می‌توان لجر معرفی کرد. کیف پول‌های سخت‌افزاری و سرد مشکلات تحریم و بلوکه شدن دارایی کاربران را نیز ندارد و در دسترس همه کاربران به راحتی قرار می‌گیرد.

کیف پول‌های سرد جای کمی را اشغال می‌کنند و کافی است که در یک جای امن نگهداری شوند. امنیت آن بسیار بالاتر از کیف پول‌های گرم است و مورد حملات هکرهای نرم‌افزاری قرار نمی‌گیرند و کاربران باید عبارت 12 کلمه‌ای آن را به خاطر بسپارند و یا در جای امنی نگهداری کنند.

کیف پول سخت‌افزاری لجر

 کیف پول لجر (Ledger) از جمله برندهای بسیار مطرح در بین کیف پول‌های سرد به شمار می‌رود که مدل Nano S یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های این برند محسوب می‌شود. کیف پول لجر نانو اس از جمله بهترین والت‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری به شمار می‌رود که امکان بازیابی عبارت 12 کلمه‌ای آن بدون نیاز به اینترنتی امکان‌پذیر است. این نوع کیف پول از 700 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل نگهداری تمام ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است.

بهترین کیف پول تتر (USDT) برای ایرانی‌ها

کیف پول‌های متعددی برای نگهداری تتر وجود دارند؛ اما به دلیل محدودیت‌های تحریمی که وجود دارد بسیاری از صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتالی، امکان نگهداری از ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایرانی حذف کردند. بنابراین قبل از استفاده از صرافی‌های خارجی و نصب کیف پول‌های دیجیتالی باید از قوانین آن مطلع شوید.

بهترین کیف پول تتر (USDT) برای ایرانی‌ها را می‌توان نوع نرم‌افزاری آن معرفی کرد که برای ایرانیان تحریم نباشد. صرافی‌های ایرانی مانند ارزان پی امکان داشتن کیف پول دیجیتالی را فراهم می‌کنند. کیف پول‌های دیجیتالی ارزان پی از ارزهای دیجیتالی متنوعی را پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توان دارایی‌های خود را نگهداری کنید.

معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر

کیف پول‌های متعددی برای نگهداری ارز دیجیتال تتر وجود دارند و امکان ذخیره و نگهداری انواع شبکه‌های تتر را فراهم می‌کنند. انتخاب بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر به عوامل متعددی بستگی دارد و هر کاربر می‌تواند متناسب با معیارهایی مانند سرعت، کارمزد پایین، امنیت بالا و... کیف پول مدنظر خود را انتخاب کند. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر می‌پردازیم.

کیف پول دیجیتالی اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و این کیف پول به راحتی برروی گوشی و کامپیوتر نصب می‌شود و برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios عرضه شده است. به همین دلیل اتمیک از جمله محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتالی به شمار می‌رود که دارایی‌های سرمایه‌گذاران را با امنیت بالا حفظ می‌کند.

کیف پول گرم کوینومی (Coinomi)

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر را می‌توان به کوینومی اشاره کرد؛ این نوع کیف پول پرطرفدار حدود 2 میلیون کاربر دارد و از صدوبیست بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند و امکان نگهداری توکن‌های متنوع تتر و سایر توکن‌ها در این کیف پول نیز وجود دارد. کاربران می‌توانند از نسخه گوشی همراه و یا کامپیوتری آن استفاده کنند.

کیف پول سخت‌افزاری یا سرد لجر نانو اکس (Ledger Nano X)

کمپانی لجر انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری یا سرد را وارد بازار کرده است که کاربران می‌توانند به راحتی از آن بهره‌مند شوند. نوع نانو اکس از جمله کیف پول‌های سرد به شمار می‌رود که از تکنولوژی ذخیره‌سازی سرد بهره‌مند شده است. این کمپانی امنیت کاربران را به خوبی حفظ می‌کند و سرمایه‌گذاران برای مدت طولانی می‌توانند از دارایی خود حفاظت کنند و نگران هک شدن یا سرقت آن نباشند. این کیف پول به وسیله بلوتوث به یارانه شخصی و لپ‌تا یا گوشی‌های همراه متصل می‌شود.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول تتر برای ایرانیان پرداختیم؛ با توجه به تحریم‌ها باید در زمینه انتخاب نوع کیف پول دقت بالایی به خرج دهید تا دارایی شما بلوکه نشود. کیف پول‌های ارزهای دیجیتال به دو دسته نرم‌افزاری یا گرم و سخت‌افزاری و سرد تقسیم‌بندی می‌شوند. هر کدام از این کیف‌ پول‌ها قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی را در اختیار کابران قرار می‌دهند.

اغلب کاربران و سرمایه‌گذاران از کیف پول‌های دیجیتالی مطرح و معروف استفاده می‌کنند که شامل کوینومی، اتمیک ولت و... می‌شود. همچنین صرافی‌های داخلی مانند ارزان پی کیف پول‌های دیجیتالی را با امنیت بالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از شبکه‌های متنوع تتر نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.