سرمایه‌گذاری در تتر

اگر شما هم به کسب سود در بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مندید، سرمایه‌گذاری در تتر یکی از رایج‌ترین روش‌های ذخیره‌سازی دارایی‌تان است؛ افراد از این طریق می‌توانند دارایی‌های خود را از تورم حفظ کنند و نگران از دست دادن آن نباشند. دنیای ارزهای دیجیتال بسیار گسترده است و انتخاب بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری چندان ساده نیست.

اما تتر به عنوان یک استیبل کوین قابل اعتماد و با ارزش محبوبیت بالایی دارد و گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند. این استیبل کوین پیوسته برای معاملات ارزی کاربرد دارد و از جمله جفت‌ ارزهای محبوب به شمار می‌رود. در ادامه به بررسی سرمایه‌گذاری در تتر، قمیت تتر، فروش تتر و سایر موارد این چنینی می‌پردازیم.

 

چرا باید در تتر سرمایه‌گذاری کنیم؟

تتر با زیرساخت قدرتمندی که از نظر امنیت، ارزش و اعتبار دارد، مورد توجه معامله‌گران قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال به راحتی برای سایر معاملات، خرید کالا و... به کار می‌رود و اعتبار آن بالاست. همچنین خرید تتر نیازی به احراز هویت ندارد و در قابل‌ ذخیره‌سازی در کیف‌ پول دیجیتالی است.

این رمز ارز ثبات بالایی دارد و چون با پشتوانه دلار تضمین شده است، در صرافی‌های معتبر ایران و دنیا در معاملات کاربرد دارد.  تتر در کلیه صرافی‌ها اعتبار دارد و مورد معامله قرار می‌گیرد. تتر به عنوان دلار مجازی، حدود 6 سال سابقه دارد و طی این مدت همیشه ارزش آن برابر با یک دلار کاغذی بوده است.

 

معایب سرمایه‌گذاری در تتر

به طور کلی مزایای تتر بسیار زیاد است و به همین دلیل در اغلب معاملات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به هر حال هر ارز دیجیتال با محدودیت‌ها و معایبی نیز روبرو است؛ در ادامه معایب سرمایه‌گذاری در تتر را بیشتر بررسی می‌کنیم.

  1. به دلیل نوسانات ارز در کشور ما، تغییرات قیمتی می‌تواند از جمله معایب سرمایه‌گذاری در تتر باشد.
  2. تتر تنها به صورت دیجیتالی اعتبار دارد و در دنیای فیزیکی کاربردی ندارد.
  3. نگرانی‌هایی بابت شفافیت تتر وجود دارد و ممکن است که شرکت تتر لیمیتد میزان بیشتری از وثيقه خود را در بازار منتشر کند.

 

خرید تتر در مقایسه با طلا

خرید تتر در مقایسه با طلا گزینه بهتری است، زیرا که نقدشوندگی تتر بالاست و به راحتی با سایر ارزهای دیجیتالی قابل معامله‌ است. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری طولانی‌ مدت‌تری هستید، طلا گزینه خوبی است و سرمایه شما را از تورم حفظ می‌کند. بنابراین در هنگام انتخاب بین تتر و طلا، اهداف و نیازهای خود را مدنظر قرار دهید. هر کدام مزایای خاص خود را دارند و به همین دلیل متناسب با نیازهای خود سرمایه‌گذاری کنید.

اگر به بازار کریپتو و نوسان‌گیری علاقه‌مندید، تتر بخرید و از نوسانات مقطعی بازار کسب سود کنید. بنابراین مزایای هر بازاری متفاوت است و می‌توانید سرمایه خود را بین بازارهای مختلف تقسیم‌ کنید. بخشی از سرمایه خود را در طلا ذخیره‌سازی کنید و با بخش دیگری از سرمایه هم وارد بازار سرمایه شوید.

 

تتر ارز دیجیتال خوبی برای سرمایه گذاری است؟

می‌توان گفت تتر به عنوان امن‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود که پشتوانه هر تتر یک دلار کاغذی امریکاست. بنابراین افراد با سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال می‌توانند از دارایی خود محافظت کنند. این استیبل کوین ثبات قیمت خوبی دارد و با وجود آن سرمایه‌گذاران می‌توانند پرتفوی کاملی از سرمایه‌های متنوع داشته باشند.

پس می‌توانید دارایی خود را به چند بخش تقسیم‌ کنید و بخشی را برروی تتر سرمایه‌گذاری کنید و از بازار کریپتو هم سودی به دست آورید. همچنین از بازارهای موازی مانند طلا، ملک، بورس و... هم جا نمی‌مانید.

مقایسه‌گر‌ سود و زیان سرمایه‌گذاری در تتر

در حقیقت مقایسه‌گر سود و زیان سرمایه‌گذاری در تتر چندان دشوار نیست و به راحتی می‌توان با اندکی دقت به دست آورد. برای تشخیص میزان سود خود باید قیمت فعلی بازار، قیمت خرید اولیه و میزان کارمزد را مدنظر قرار دهید. به این تریتب به راحتی می‌توانید مبلغ سود خود را کشف کنید.

همچنین انتخاب یک صرافی که کارمزد اضافی از خرید و فروش شما کسر نکند، موجب کسب سود بیشتر شما می‌شود. پس قیمت اولیه خرید را از قیمت فعلی و کارمزدی که پرداخت کردید، کم کنید تا سودتان را بتوانید محاسبه کنید. خوشبختانه قیمت دلاری تتر تغییری نمی‌کند و دچار نوسانات شدید نمی‌شود.

چگونه روی تتر سرمایه گذاری کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید در صرافی‌های معتبر مانند ارزان پی ثبت‌نام کنید و خرید و فروش تتر را بدون احراز هویت تا سقف یک میلیون تومان در روز انجام دهید. البته انجام احراز هویت امنیت سرمایه‌گذاری شما را تامین می‌کند و به امکانات بیشتری در صرافی دسترسی پیدا می‌کنید.

صرافی ارزان‌ پی در کوتاه‌ترین زمان، مدارک هویتی شما را تایید می‌کند و برای تایید مدارک معطل نمی‌شود. همچنین سقف معاملات در روز در این صرافی بیشتر می‌شود و با خیال آسوده می‌توانید خرید و فروش خود را انجام دهید. 

روش های سرمایه گذاری روی تتر

روش‌های سرمایه‌گذاری روی تتر متنوع است و معامله‌گران با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین روش را انتخاب کنند. در ادامه این روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

·         هلدینگ  (Holding)

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری روی تتر را می‌توان هلدینگ معرفی کرد؛ سرمایه‌گذارانی که دیدگاه بلند مدت دارند از روش هلدینگ و یا نگهداری طولانی مدت یکی از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.

کاربران ایرانی با نگهداری طولانی مدت تتر می‌توانند سرمایه‌ خود را از تورم و گرانی قیمت دلار حفظ کنند. پس اگر به این زودی به سرمایه خود نیازی ندارید، این روش مناسب شماست .

·         استیکینگ تتر (Staking)

از جمله روش‌های سرمایه‌گذاری روی تتر، استیکینگ است؛ این روش در شبکه بلاک‌چین کارایی زیادی دارد و مبتنی بر مکانیزم اثبات سهام است. از این طریق سرمایه‌گذاران می‌توانند از استیکینگ سهام خود در بلاک‌چین سود کسب کنند. این کسب سود به صورت پاداش‌‌های اتوماتیک است و شباهت زیادی به سپرده‌گذاری دارد.

پلتفرم‌های آنلاین متعددی وجود دارد که سرمایه‌گذاران با عضویت در آن، می‌توانند توکن‌های خود را بلوکه کنند و متناسب با شرایط آن پلتفرم، سود به دست آورند. همچنین در مدت مشخصی توکن‌های شما در این پلتفرم امانت می‌ماند و با طی گذشت این مدت مشخص، می‌توانید سود خود را برداشت کنید.

·         وام‌دهی ((Lending

با سرمایه‌گذاری در یک پلتفرم غیرمتمرکز، می‌توانید تترهای خود را به پلتفرم‌های آنلاین معتبر قرض دهید و در ازای آن سود کسب کنید. از طرفی به سرمایه‌گذار وام تعلق می‌گیرد و کلیه سود حاصل از وام‌گیرندگان جمع‌آوری می‌شود و به کاربر وام‌دهنده تحویل مي‌دهند.

وام‌دهی یکی از پرسودترین روش‌های سرمایه‌گذاری تتر به شمار می‌رود. این پلتفرم‌های غیرمتمرکز به عنوان واسطه میان وام‌دهنده و متقاضیان وام به کار می‌روند و افراد را در فضای امن به هم متصل می‌کنند.

بهترین پلتفرم‌ها برای کسب سود از تتر USDT کدامند؟

با توجه به محبوبیت بالایی که پلتفرم‌های غیرمتمرکز دارند، هر روز قردادهای آنلاین رشد بیشتری می‌کنند؛ در ادامه بهترین پلتفرم‌ها برای کسب سود از تتر USDT را معرفی می‌کنیم.

بایننس

یکی از صرافی‌های محبوب و پرطرفدار را می‌توان بایننس معرفی کرد؛ این صرافی نقدینگی بالایی دارد و کاربران گسترده‌ای در سراسر جهان از این صرافی برای سرمایه‌گذاری و معاملات خود استفاده می‌کنند. بایننس بیشتر از 180 کاربر در سراسر جهان دارد و یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار و محبوب به شمار می‌رود.

این پلتفرم امکان معاملات جفت‌ ارز تتر را فراهم می‌کند و ظاهر کاربر پسندی دارد و کارمزد آن به‌صرفه است. اما محدودیت‌های بسیار گسترده‌ای نسبت به ایرانیان دارد و کاربران ایرانی باید با هویت غیرایرانی در این پلتفرم ثبت‌نام کنند.

بایی بیت

یکی دیگر اکسچنج‌های جذاب و معتبر بای بیت است؛ کاربران از طریق این پلتفرم می‌توانند سپرده‌های ارزی داشته باشند و در ازای سپرده خود، سود کسب‌ کنند. هر رمز ارزی که سپرده شود، به ازای آن می‌توانند ارز دیجیتال دریافت کنند. امنیت این پلتفرم بالاست و سیستم وام دهنده تتر باشند و یا وام بگیرند و بازدهی ایجاد کنند.

بای بیت مزایای زیادی مانند پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، کارمزد مناسب، انتخاب‌های متنوع پرداخت و... را دارد. به همین دلیل این پلتفرم مورد توجه سرمایه‌گذران قرار می‌گیرد و محبوبیت بالایی به دست آورده است.

یو هولدر

یوهولدر کمپانی سوئیسی است که خدمات وام‌دهی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و ویژگی‌های متعددی دارد. یوهولدر اکوسیستم جامع‌ وام‌دهی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و سوددهی تتر و پول‌های سنتی را برای سرمایه‌گذران مهیا کرده است. پشتیبانی از ارزهای متعدد، چندین روش پرداخت، خرید ارزهای متنوع، وام‌دهی با سپرده ارزها دیجیتال و... از جمله مزایای این پلتفرم است.

سود وام‌دهی به صورت هفتگی و بدون کارمزد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند این سود را برداشت کنند و یا با افزایش سپرده خود سود بیشتری به دست آورند.

 

جمع‌بندی

با گسترده شدن دنیای کریپتو، روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در این بازار وجود دارد. یکی از ارزهای پرطرفدار و محبوب برای سرمایه‌گذاری را می‌توان تتر نام برد که کاربرد زیادی دارد و سرمایه‌گذاران با استفاده از آن می‌توانند معامله و یا سرمایه‌گذاری کنند و سود به دست آورند.

از جمله روش‌های کسب سود شامل به وام‌دهی، استیکینگ، هولدینگ یا سپرده بلند مدت در پلتفرم‌های آنلاین و غیرمتمرکز می‌شود. کافی است که در یک اکسچینج معتبر جهانی حساب کاربری بسازید و تترهای خود را در آن پلتفرم سپرده‌ کنید و از این طریق سود بگیرید و لذت ببرید.

 

 

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نظرات :