آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

برای استفاده از بستر پرفکت مانی، کاربران نیازمند ساخت اکانت هستند؛ البته حساب پرفکت مانی باید در صرافی‌هایی ساخته شود که از آن پشتیبانی می‌کنند. پرفکت مانی سرویس مالی پیشرفته‌ای به شمار می‌رود که کاربران به راحتی‌ می‌توانند با پرداخت‌های فوری و امن مبادلات ارزی خود را انجام می‌دهند.

پرفکت مانی با پشتیبانی از کاربران ایرانی، دارایی آن‌ها را از تحریم‌ها حفظ می‌کند و از مبادلات ارزی آنان حمایت نشان می‌دهد. به همین دلیل استفاده از این سیستم پرداخت در سراسر دنیا اعتبار دارد و روشی راحت و بی‌دردسر محسوب می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزش ساخت حساب پرفکت مانی آشنا شویم.

 

سایت پرفکت مانی

پرفکت مانی از جمله شرکت‌های مبادلات بین‌مللی و انتقال پول محسوب می‌شود که از سال 2007 کار خود را آغاز کرده است. کاربران با افتتاح حساب می‌توانند در این بستر مبادلات خود را انجام دهند. از جمله مزایای مهم این  بستر را می‌توان به خدمات خاص آن شاره کرد.

کاربران و معامله‌گران با استفاده از کیف پول خود در بستر پرفکت مانی‌ می‌توانند خرید و فروش خود را از سایت‌های خارجی انجام دهند. در واقع این سیستم پرداخت به عنوان ابزاری جهانی شناخته می‌شود که تسویه حساب‌های مالی را برای معامله‌گران امکان‌پذیر می‌کند. بنابراین مزایای بسیاری برای کاربران نیز دارد.

 

مزایای ساخت کیف پول پرفکت مانی

همانطوری که گفته شد، ساخت اکانت در صرافی‌ها و استفاده از خدمات پرفکت مانی مزایای زیادی دارد و به همین دلیل کاربران این سیستم پرداخت هر روز افزایش می‌یابند. اما برای استفاده از شبکه جذاب و ایمن پرفکت مانی باید کیف پول داشت. به طور کلی برای افزایش امنیت و ذخیره ارزهای دیجیتال، بایستی کیف پول دیجیتالی داشت. بنابراین در ادامه به مزایای ساخت کیف پول پرفکت مانی بیشتر می‌پردازیم.

 

تامین امنیت

پرفکت مانی امنیت بالایی دارد و داشتن یک کیف پول مجهز این امنیت را به خوبی پوشش می‌دهد؛ کاربران با داشتن کیف پول می‌توانند از دارایی خود به نحوه بهتری مراقبت کنند. کیف پول‌های پرفکت مانی امکان دسترسی راحت و امن را به معامله‌گران می‌دهد.

 

سرعت بالا

پرفکت مانی برای انجام تراکنش‌های خود سرعت بالایی دارد و همین امر موجب محبوبیت بیشتر این شبکه مالی شده است؛ افراد با داشتن کیف پول پرفکت مانی به راحتی می‌توانند معاملات خود را با سرعت بالا انجام دهند و نگران انتقال ارزی خود نیز نیستند.

 

 

انتقال ارز

کاربرانی که کیف پول پرفکت مانی داشته باشند می‌توانند به راحتی ارز مورد نظر خود را به کیف پول یکدیگر انتقال دهند؛ به عبارت دیگر انتقال راحت‌تر می‌شود و کاربران به کیف پول پرفکت مانی هم می‌توانند دسترسی داشته باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

اپلیکیشن گوشی

کیف پول‌های مخصوص گوشی برای ذخیره و نگهداری پرفکت مانی وجود دارد که کاربران می‌توانند به راحتی این اپلیکیشن‌ها را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند. البته بعضی از این اپلیکشن‌ها تحت وب هستند و بسیار کاربرپسند است و نیاز معامله‌گران به خوبی پوشش می‌دهد.

 

 

 

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

برای اینکه بتوانید از خدمات پرفکت مانی بهره‌مند شوید باید حساب کاربری معتبر در سایت Perfect money  داشته باشید؛ سپس گزینه sign up را می‌زنید و با وارد کردن مشخصات خود در فرم آنلاین، ثبت‌نام شما انجام می‌شود. این فرم شامل اطلاعاتی مانند موارد زیر می‌شود.

 

  • نام کاربری که می‌تواند هر اسمی باشد اما برای نام و نام‌خانوادگی بهتر است که نام و نام‌خانوادگی رسمی استفاده شود.
  • شهر، آدرس، کشور و کدپستی را به درستی وارد کنید.
  • برای وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت به خرج دهید تا اشتباهی پیش نیاید.
  • برای رمز عبور حروف و عدد انتخاب کنید و حتما در یک جای امن یادداشت کنید.
  • با زدن دکلمه Register اکانت شما ساخته می‌شود و یک ایمیل تایید به آدرسی که گذاشتید ارسال می‌شود.
  • کدی که ایمیل شده است را باید در مرحله بعدی وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

 

وریفای کردن حساب پرفکت مانی

احراز هویت در مبادلات مالی دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است؛ وریفای کردن حساب پرفکت مالی موجب افزایش شفافیت معاملات می‌شود و امنیت پرداخت ارزی را بالاتر می‌برد. حساب‌های وریفای نشده محدودیت‌های بیشتری برای معامله‌گران به همراه دارد.

بنابراین معامله‌گران برای اینکه بتوانند بدون محدودیت معاملات خود را انجام دهند،‌ حساب پرفکت مانی خود را به راحتی وریفای می‌کنند و از کلیه خدمات این سیستم پرداخت جذاب و امن بهره‌مند می‌شوند.

 

آموزش وریفای کردن حساب پرفکت مانی

وریفای کردن حساب پرفکت مانی بسیار ساده انجام می‌شود و مراحل آن چندان پیچیدگی ندارد. کافی است که مراحل زیر را به درستی انجام دهید تا حساب پرفکت مانی شما وریفای شود.

 

احراز هویت

یکی از مراحل مهم این شبکه پرداخت را می‌توان احراز هویت معرفی کرد؛ وریفای پرفکت مانی با پاسپورت یا گواهینامه انجام می‌شود؛ اسکن مدارک باید کیفیت بالایی داشته باشد و یکی از فرمت‌های رایج مانند   jpg، jpeg، png ، pdf  باشد.

 

تایید آدرس

کلیه اطلاعاتی که برای وریفای کردن حساب پرفکت مانی وارد می‌کنید باید دقیق و درست باشد؛ بعد از یک یا دو روز آدرس شما از سمت صرافی تایید می‌شود و حساب کاربری شما فعال است.

 

تایید شماره تماس

در مرحله آخر برای تایید شماره تلفن شما، تماسی به صورت خودکار گرفته می‌شود که کدی به صورت گویا اعلام می‌شود. بعد از وارد کردن کد دریافتی، حساب کاربری پرفکت مانی شما به طور کامل فعال می‌شود.

 

تفاوت کارمزد در اکانت وریفای شده و نشده

همانطوری که گفته شد در صورتی که اکانت پرفکت مانی شما وریفای نشده باشد، محدودیت‌‌های زیادی را در برمی‌گیرد. یکی از مشکلات حساب کاربری وریفای نشده، پرداخت کارمزد بیشتر است؛ اما در عوض با وریفای کردن اکانت افراد می‌توانند هزینه کمتری برای معاملات خود پرداخت کنند.

کارمزدی که برای حساب وریفای نشده باید پرداخت کنید 2 درصد از هر تراکنش است اما با وریفای کردن حساب تنها با پرداخت 0.05 درصد از هر تراکنش می‌توانید پول بیشتری به دست آورید و در هزینه‌های کارمزد صرفه‌جویی کنید.

 

جمع‌بندی

اگر شما هم به بستر پرداخت پرفکت مانی علاقه‌مندید، ما به شما کمک می‌کنیم تا یک اکانت در سایت پرفکت مانی بسازید و از خدمات این سیستم پرداخت بهره‌مند شوید. پرفکت مانی مزایای زیادی دارد و کاربران می‌توانند با سیستمی امن و سریع معاملات خود را به راحتی انجام دهند.

داشتن کیف پول دیجیتالی به شما در انجام این معاملات کمک زیادی می‌کند و دارایی‌تان را از هکرها محفوظ می‌ماند. همچنین وریفای کردن اکانت پرفکت مانی مزایای زیادی دارد و می‌توان به کارمزد کمتر نسبت به حساب کاربری وریفای نشده، نیز اشاره کرد.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نظرات :