آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

اغلب معامله‌گران به سیستم پرداخت پرفکت مانی علاقه نشان می‌دهند؛ این سیستم پرداخت مزایای زیادی برای کابران دارد و امکان مبادلات مالی در سراسر دنیا را فراهم می‌کند. از جمله خدمات پرفکت مانی می‌توان به نقد کردن درآمد ارزی، انتقال وجه، خرید کالا و خدمات و... اشاره کرد.

اما برای فعالیت کردن در این بستر امن و پیشرفته، معامله‌گران نیاز به یک حساب کاربری دارند. همچنین این حساب کاربری باید شارژ شود تا بتوان از آن استفاده کرد. ما در ادامه به بررسی آموزش شارژ حساب پرفکت مانی می‌پردازیم

انواع حساب پرفکت مانی

در بستر پرفکت مانی امکان ساخت اکانت‌های متنوعی وجود دارد. هر فردی بر اساس نیاز و شرایطی که دارد، می‌تواند در بستر این شبکه جذاب و سریع حساب کاربری مورد نظر خود را بسازد. خوشبختانه پرفکت مانی امکان ساخت دو حساب کاربری متفاوت با امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد به کاربران خود می‌دهند. انواع حساب پرفکت مانی را در ادامه معرفی می‌کنیم.

حساب شخصی Personal Account

یکی از حساب‌های پرفکت مانی را می‌توان، حساب شخصی معرفی کرد؛ این حساب به عنوان حساب شخص حقیقی ساخته می‌شود و برای معاملات شخصی کاربرد دارد. بنابراین در هنگام ساخت حساب کاربری و احراز هویت، فرد به عنوان شخص حقیقی حساب کاربری خود را می‌سازد.

حساب بیزینسی Business Account

یکی دیگر از حساب‌های کاربری را می‌توان حساب بیزینسی دانست؛ اگر فردی کسب‌وکار خاصی داشته باشد که نیازمند مبادلات ارزی باشد، از این حساب کاربری استفاده می‌کند. این نوع اکانت برای اشخاص حقوقی است و شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پرداخت‌های بزرگ و ارزی خود از آن استفاده می‌کنند.

گفتنی است که حساب بیزینسی با حساب شخصی تفاوت‌های عمده‌ای دارد و مدیران شرکت‌ها با استفاده از امکانات ویژه این اکانت‌ها می‌توانند چندین تراکنش‌های مالی و انتقال ارزی را انجام دهند. انتقال ارزی در شبکه پرفکت مانی به صورت بین‌امللی انجام می‌شود و حساب بیزینسی این بستر را برای پرداخت‌های قوی فراهم می‌کند.

سطح حساب پرفکت مانی

حساب‌های پرفکت مانی سطح‌های متنوعی دارد که خدماتی ویژه و جذاب به افراد ارائه می‌کند؛ این خدمات امکان استفاده راحت‌تر از اکانت‌ها را برای کاربران مهیا می‌کند. به همین دلیل سطح حساب‌ پرفکت مانی اهمیت زیادی برای کابران نیز دارد. در ادامه سطوح حساب پرفکت مانی را معرفی می‌کنیم.

سطح معمولی

از جمله سطوح پرفکت مانی می‌توان به سطح معمولی اشاره کرد؛ این سطح به افراد این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی از خدمات پرفکت مانی استفاده کنند. البته سطح معمولی از نظر امکانات تفاوت چندانی ندارد و تنها در میزان تراکنش‌‌های آن است. در واقع سطح معمولی اولین سطح هر کاربر است که با افزایش میزان تراکنش و معاملات می‌تواند ارتقا پیدا کند.

سطح ویژه

سطح ویژه یا پریمیوم برای کاربرانی فعال است که تراکنش‌های بیشتری انجام دادند. معامله‌گران با سطح ویژه می‌توانند با پرداخت کامزد‌ پایین‌تر تراکنش‌های خود را انجام دهند. هر چه که کاربران در طول سال تراکنش‌ها و گردش مالی بالاتری داشته باشند، سریع‌تر می‌توانند برای ارتقای سطح درخواست بدهند. پس در واقع کاربران ابتدا از سطح معمولی هستند و سپس به سطح ویژه ارتقا می‌یابند.

روش‌های مختلف شارژ کردن حساب پرفکت مانی

روش‌های متنوعی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد؛ کاربران به راحتی می‌توانند متناسب با شرایط حساب کاربری خود را به راحتی شارژ کنند. در ادامه روش‌های مختلف شارژ کردن حساب پرفکت مانی را بررسی می‌کنیم.

حواله پرفکت مانی

یکی از روش‌های کارآمد را می‌توان حواله پرفکت مانی معرفی کرد؛ این روش بسیار ایمن و ساده است و افراد می‌توانند حساب شخصی خود را به راحتی شارژ کنند. به این ترتیب با پرداخت کارمزد بین 0.5 تا 1.9 افراد می‌توانند حساب خود را شارژ کنند. تنها با وارد کردن اطلاعات شخص فرستند و شماره حساب پرفکت مانی و... کاربر می‌تواند حساب را شارژ کند. ا

شارژ پرفکت مانی با صرافی‌های آنلاینی

شارژ پرفکت مانی با صرفی‌های آنلاین یکی دیگر از روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی به شمار می‌رود. از این طریق کاربر می‌تواند با استفاده از صرافی‌های آنلاین که از شبکه پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، حساب خود را شارژ کنند. این شرکت‌ها به عنوان پارتنر کاربران محسوب می‌شوند و امکانات و خدمات ویژه‌ای را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند.

ارزان پی یکی از این صرافی‌ها به شمار می‌رود که امکان پرداخت امن و راحت را به کاربران خود می‌دهد. این روش پیچیدگی خاصی ندارد و کاربران با داشتن شماره حساب پرفکت مانی می‌توانند معادل ریالی آن را از حساب کاربری خود پرداخت کنند. از این طریق حساب کاربری پرفکت مانی شارژ می‌شود.

ووچر پرفکت مانی  برای شارژ حساب پرفکت مانی

از جمله روش‌های شارژ پرفکت مانی را می‌توان ووچر پرفکت مانی معرفی کرد؛ این روش با استفاده از ووچر پرفکت مانی انجام می‌شود. ووچر پرفکت مانی به عنوان کارت هدیه‌ای است که محبوبیت زیادی و در میان کاربران دارد. به این تریتب کاربران با صدور این کارت‌ها می‌توانند به سایر کاربران نیز هدیه دهند و حساب آن‌ها را شارژ کنند.

ووچر پرفکت مانی نوعی پرداخت الکترونیکی در شبکه پرفکت مانی به شمار می‌رود که انتقال ارزی را ساده‌تر می‌کند. ووچرها به صورت مستقیم از صرافی‌ها برای کاربران و خریداران در دسترس است و اعتبار بالایی دارند.

واریز بیت کوین

یکی دیگر از روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی واریز بیت‌کوین است؛ در این روش کاربر می‌تواند از طریق صرافی‌های آنلاین با خرید بیت‌کوین حساب کاربری خود را شارژ کند. افراد دارایی خود را چه به صورت ریالی چه به صورت دلاری می‌توانند به صرافی انتقال دهند و به بیت‌کوین تبدیل کنند. سپس بیت‌کوین‌های خریداری شده را به حساب بیت‌کوین پرفکت مانی واریز کنند.

جمع‌بندی

ما در این مقاله به بررسی روش‌های شارژ کردن حساب‌ پرفکت مانی پرداختیم؛ اگر شما هم به دنبال روشی کارآمد برای شارژ حساب خود هستید، حتما این مقاله را بخوانید. از جمله روش‌های محبوب و ایمن برای شارژ حساب پرفکت مانی، استفاده از صرافی‌های آنلاین است.

استفاده از خدمات صرافی ارزان پی به عنوان روشی سریع و امن معرفی می‌شود که خدمات جذابی را به کاربران ارائه می‌دهد. این صرافی با پشتیبانی آنلاین پیوسته برای ارائه خدمات به کاربران خود آماده است و شرایط را برای کاربران به راحتی فراهم می‌کند.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.