نحوه خرید و فروش تتر در ایران

امروزه اغلب افراد برای معاملات خود از تتر استفاده می‌کنند ارز‌های متنوعی که به راحتی با این ارز دیجیتال قابل معامله‌ هستند و امکان سرمایه‌گذاری و معاملات را برای معامله‌گران فراهم می‌کنند. این ارز دیجیتال محبوبیت زیادی دارد و به عنوان یک ارز با ثبات و مطمئن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دلار دیجیتالی برای معاملات متنوعی مانند انتقال پول، پرداخت ارزی، خرید کالا و خدمات و... به کار می‌رود. تتر به عنوان یک استیبل کوین با ثبات در دنیا شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه خرید و فروش تتر در ایران بیشتر آشنا شویم.

چگونه در ایران تتر بخریم؟

صرافی‌های متعددی در سراسر دنیا وجود دارند که امکان معاملات ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند. هر صرافی امکانات و ویژگی‌های متفاوتی دارد و کاربران می‌توانند تتر یا سایر رمز ارزها را خریداری کنند. اگرچه صرافی‌های خارجی اغلب با محدودیت‌های تحریم روبرو هستند و بایستی با روش‌های متفاوت احراز هویت کنید تا اجازه فعالیت داشته باشید.

اما صرافی‌های داخلی معتبر و امن مانند ارزان پی، امکان خرید و فروش تتر را به راحتی فراهم می‌کنند. ارزان پی به عنوان صرافی معتبر و امن کلیه مدارک را در کوتاه‌ترین زمان تایید می‌کند و با استفاده با داشبوردی که در اختیار دارید می‌توانید کیف پول دیجیتالی خود را شارژ کنید و تتر بخرید و به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

چگونه تتر بخریم؟

می‌توان گفت برای خرید تتر روش‌های متنوعی وجود دارد و هر فرد بسته به شرایط خود می‌تواند روش متفاوتی داشته باشد. در ادامه به روش‌های خرید تتر اشاره می‌کنیم.

1.       خرید تتر از طریق کیف پول

کیف پول‌های دیجیتالی متنوعی وجود دارند که امکان خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال را در شرایط امن فراهم می‌کنند. این کیف پول‌ها تحریم نیستند و به سادگی برای خرید ارزهای دیجیتالی کمیاب نیز به کار می‌روند. از جمله می‌توان به Meta mask، Trust wallet، Coinomi اشاره کرد.

این کیف پول‌های دیجیتالی گزینه برای خرید ارزهای دیجیتالی دارند که بعد از خرید می‌توانید رمز ارز خریداری شده را در کیف پول خود نگهداری داری کنید. فقط به شبکه تتر دقت داشته باشید که تتر در شبکه‌های متنوعی مانند TRC20، ٍERC20 و... ارائه می‌شود.

2.       خرید تتر از صرافی‌های داخلی و خارجی

صرافی‌های متعددی مانند بایننس،‌ کوین بیس و... امکان خرید تتر را به راحتی برای کاربران فراهم می‌کنند. این صرافی‌های آنلاین امکانات متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. البته این صرافی‌ها اغلب برای ایرانیان تحریم است و باید با هویتی غیرایرانی احراز هویت کنید. بنابراین کاربران ایرانی باید دقت کافی به خرج دهند تا به دلیل تحریم حساب کاربری‌شان مسدود نشود.

صرافی‌های داخلی معتبری مانند ارزان پی وجود دانرد که امکان خرید و فروش تتر و تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند. این صرافی‌ها امنیت بالایی دارند و کاربران نگران احراز هویت خود نیستند. همچنین قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را به کاربران نمایش می‌دهند.

3. خرید تتر در شبکه‌های اجتماعی

در برخی از شبکه‌های اجتماعی امکان خرید و فروش تتر امکان‌پذیر است؛ که البته این نوع خرید و فروش چندان امن نیست و احتمال بروز مشکلات زیادی وجود دارد. یکی از این شبکه‌های اجتماعی را می‌توان تلگرام معرفی کرد. دسترسی به شبکه‌های اجتماعی راحت و سریع است و نیازی به احراز هویت نیست اما امنیت آن پایین است و توصیه نمی‌شود.

آموزش خرید تتر

افراد با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانند حساب کاربری که در صرافی‌ها ساختند، شارژ کنند. همچنین کافی است که مبلغ مورد نیاز خود را در این صرافی‌ها واریز کنید. همواره در داشبورد بخشی برای واریز وجود دارد و کاربران می‌توانند مبلغ را وارد کنند و بعد به درگاه پرداخت متصل شوند و با تومان از طریق کیف پول خود تتر خریداری کنند. در ادامه به آموزش خرید تتر می‌پردازیم.

خرید آسان

در این روش نیازی به تعیین قیمت ندارید و تنها سفارش خود را ثبت می‌کنید و سپس تترها را می‌توانید بخرید. در واقع این روش به وسیله ربات آنلاین خرید شما انجام می‌شود و نگران خرید خود نیستید.

خرید اسپات

در این روش نیاز به تعیین قیمت وجود دارد و بایستی در هنگام انتخاب میزان تتر،‌ قیمت را هم انتخاب کنید. این خرید از جمله روش‌های پرطرفدار است و امکان معاملات سایر ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. اسپات روشی کم ریسک به شمار می‌رود و هر ارزی که خریداری کنید حتی در زمان افت قیمت هم آن مقدار ارز دیجیتالی خریداری شده را از دست نمی‌دهید.

خرید تعهدی یا خرید فیوچرز

این روش کمی ریسک بیشتری دارد و از طرفی هم احتمال ضرر بیشتر و هم امکان کسب سود بیشتری نیز وجود دارد. کاربران با استفاده از اهرم می‌توانند تتر را با پیشبینی قیمت خود خریداری کنند و در صورتی که درست پیشبینی کرده باشند سود بیشتری کسب می‌کنند. البته اگر هم چارت را درست پشبینی نکرده باشند دچار ضرر می‌شوند. استفاده از اهرم برای معامله‌گران مبتدی توصیه نمی‌شود، چون سود و زیان را به چندین برابر افزایش می‌دهد.

تبدیل سایر ارزهای دیجیتال به تتر

در برخی از مواقع در کیف پول دیجیتالی خود سایر ارزهای دیجیتالی را دارید و می‌خواهید آن را به تتر تبدیل کنید؛ پس باید در بخش کیف پول دیجیتالی ارز خود را انتخاب کنید و سپس میزان تتری که نیاز دارید را خریداری کنید. البته باید صرافی شما جفت ارز تتر را پشتیبانی کند تا از این طریق آن را خریداری کنید. 

نحوه خرید تتر، آموزش خرید و فروش USDT در ایران

تتر با نماد اختصاری USDT در صرافی‌های متنوع ایرانی قابل خرید و فروش است؛ کافی است که در یک صرافی معتبر حساب کاربری بسازید و پس از احراز هویت، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. وارد بخش واریز شوید و مبلغ مورد نظر خود را به ریال وارد کنید.
  3. به درگاه پرداخت وارد شوید و از کارت بانکی خود، مبلغ را به صرافی واریز کنید.
  4. پس از انجام تراکنش، به کیف پول دیجیتالی خود مراجعه کنید تا از واریز موفق خود مطمئن شوید.
  5. حال می‌توانید به بخش خرید و فروش صرافی مراجعه کنید.
  6. میزان تتر مورد نیاز خود را وارد کنید و با تعیین قیمت، ثبت سفارش کنید.
  7. حال باید منتظر بمانید تا سفارش شما کامل شود.
  8. اگر به کیف پول دیجیتالی خود در صرافی مراجعه کنید می‌توانید میزان تتر خریداری شده را مشاهده کنید.

نحوه خرید تتر با روش‌های متفاوت

به طور کلی نحوه خرید تتر با روش‌های متفاوت را می‌توان به سه روش تقسیم‌بندی کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

صرافی‌های غیرمستقیم

برخی از صرافی‌ها به صورت غیرمستقیم خرید تتر را انجام می‌دهند. به این صورت که کاربران بعد از ساخت اکانت می‌توانند درخواست خرید تتر خود را ثبت کنند. سپس با وارد کردن آدرس کیف پول دیجیتالی خود، میزان تتر خواسته شده را وارد می‌کنند. حال باید منتظر بمانند تا خریدشان انجام شود و سپس به درگاه پرداخت متصل می‌شوند و میزان مبلغ تومان را وارد صرافی می‌کنند.

خرید از صرافی پیشرفته

اغلب کاربران به صرافی‌های پیشرفته با تابلو‌های آنلاین و قیمت لحظه‌ای علاقه‌ بیشتری دارند. از این طریق می‌توانند بعد از ورود به حساب کاربری خود، برای واریز وجه میزان مبلغ را وارد کنند و به درگاه پرداخت متصل شوند. حال با رفتن به بخش خرید و فروش می‌توانند میزان تتر مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید از افراد

معامله‌گران می‌توانند به صورت مستقیم از اشخاص ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند. کافی است که کیف پول دیجیتالی نصب کنند و سپس بعد از کارت به کارت کردن مبلغ، آدرس کیف پول خود را برای فروشنده ارسال کنند. حال باید فروشنده میزان تتر خریداری شده را به کیف پول خریدار انتقال دهد. تتر خریداری شده در کیف پول دیجیتالی گیرنده باید نمایش داده شود.

جمع‌بندی

اگر شما هم نیاز به خرید تتر دارید ما در این مقاله به بررسی نحوه خرید و فروش تتر در ایران پرداختیم؛ تتر به عنوان جفت ارز محبوب و پرطرفداری به شمار می‌رود که پیوسته مورد تقاضای معامله‌گران قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال یک ارز با ثبات به شمار می‌رود که کمتر دچار نوسانات قیمتی شدید می‌شود.  

روش‌های متعددی برای خرید تتر وجود دارد تا بتوانید حساب کاربری یا کیف پول دیجیتالی خود را شارژ کنید. از جمله می‌توان به خرید و فروش تتر در صرافی‌های آنلاین ایرانی مانند ارزان پی اشاره کرد. این صرافی امنیت بالایی دارد و در کوتاه‌ترین زمان احراز هویت کاربران را تایید می‌کند. همچنین امکان نمایش لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نظرات :