آموزش خرید بیت کوین با پرفکت مانی

یکی از ارزهای دیجیتال محبوب را می‌توان بیت‌ کوین معرفی کرد؛ علاقه‌مندان به بازار کریپتو برای معاملات خود از بیت کوین استفاده می‌کنند و بسیاری از افراد برای مبادلات ارزی و پس‌انداز پرفکت مانی را به بیت کوین تبدیل می‌کنند. بسیاری از معامله‌گران به دلیل وجود تحریم‌ها از پرفکت مانی برای پرداخت‌های ارزی خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل ارزش بالایی بین معامله‌گران دارد. 

بنابراین اغلب افراد در صرافی‌های معتبر مانند صرافی ارزان پی حساب کاربری می‌سازند و معاملات خود را در این صرافی‌ها انجام می‌دهند. از این طریق معامله‌گران با استفاده از فروش پرفکت مانی آن را به بیت کوین تبدیل می‌کنند و در کیف پول دیجیتالی خود نگه می‌دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا آموزش خرید بیت کوین با پرفکت مانی را بررسی کنیم.

بهترین راههای خرید بیت کوین با پرفکت مانی

 روش‌های متنوعی برای خرید بیت‌کوین با پرفکت مانی وجود دارد و یکی از این روش‌ها را می‌توان استفاده از صرافی‌های آنلاین خارجی معرفی کرد؛ صرافی‌های خارجی هر کدام قوانین خاصی دارند و مطابق با این قوانین کاربران باید معاملات خود را انجام دهند. در ادامه بهترین راه‌های خرید بیت کوین با پرفکت مانی در صرافی‌های خارجی را معرفی می‌کنیم.

 YoBit

یکی از صرافی‌های جهانی می‌توان از YoBit نام برد؛ این صرافی ارزهای دیجیتال متنوعی را پشتیبانی می‌کند و در این صرافی معامله‌گران پرفکت مانی و سایر پول‌های دیجیتالی خود را به رمز ارزها مانند بیت کوین،‌ اتریوم و... تبدیل می‌کنند. یوبیت روش‌های متنوع پرداخت را برای کاربران خود فراهم کرده است و آن‌ها می‌توانند از طریق پرفکت مانی و پول‌های رایج حساب خود کاربرای خود را شارژ کنند.

p2p Change

یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب p2p Change است؛ این پلتفرم به عنوان یکی از صرافی‌های مشهور و پرطرفدار شناخته می‌شود و امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از پرفکت مانی را فراهم کرده است. معامله‌گران با ساخت حساب کاربری می‌توانند با استفاده از روش‌های پرداخت مانند پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال خرید خود را انجام دهند.

Paxful

اگر به دنبال صرافی اتصال خریداران و فروشندگان بیت کوین هستید،‌ Paxful یکی از صرافی‌های حرفه‌ای در این زمینه است. معامله‌گران با ساخت حساب کاربری می‌توانند در این صرافی فعالیت خود را شروع کنند. بنابراین شما می‌توانید بعد از ورود به حساب کاربری مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و با یکی از روش‌های پرداخت مانند پرفکت مانی، معاملات‌ خود را انجام دهید.

آیا خرید بیت کوین با پرفکت مانی امکان‌پذیر است؟

 بله خرید بیت کوین با پرفکت مانی امکان‌پذیر است و به همین دلیل به وسیله سیستم الکترونیکی پرفکت مانی افراد می‌توانند ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرند. به دلیل تحریم نبودن سیستم پرفکت مانی، کاربران ایرانی می‌توانند ارزهای دیجیتال مانند بیت‌ کوین و. سایر رمز ارزها را خریداری کنند.

معامله‌گران در ابتدا حساب کاربری خود را می‌سازند و سپس آن را شارژ می‌کنند. صرافی‌های آنلاین داخلی از تراکنش‌های پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل کاربران با احراز هویت در صرافی‌های ایرانی مانند ارزان پی خریدهای خود را به راحتی انجام می‌دهند.

آموزش مرحله به مرحله خرید بیت کوین با پرفکت مانی

صرافی‌های خارجی بسته به قوانین و شرایط خود امکان خرید و فروش را برای کاربران فراهم می‌کنند. اما مهم‌تر از همه، شرایط پشتیبانی از کاربران ایرانی است که بتوانند بدون نگرانی از تحریم‌ها خرید و فروش خود را انجام دهند. یکی از روش‌های احراز هویت در این صرافی‌های خارجی استفاده از مدارک شناسایی سایر کشورها به جز ایران است.

  • ابتدا حساب کاربری خود را در یکی از صرافی‌های ذکر شده مانند Paxful بسازید و احراز هویت با استفاده از مدارک غیرایرانی انجام دهید. ساخت حساب کاربری رایگان است و چند دقیقه بیشتر وقت نمی‌گیرد.
  • در مرحله بعد گزینه خرید بیت کوین را بزنید و روی کلمه Buy Bitcoin کلیک کنید.
  • حال باید یکی از روش‌های پرداخت مانند پرفکت مانی را انتخاب کنید. در Paxful 400 روش پرداخت وجود دارد که افراد با زدن گزینه pay via می‌توانند پرداخت خود را انجام دهند تا بتوانند بیت کوین را بخرند.
  • به این ترتیب افراد می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی خود بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری را در یکی از صرافی‌های خارجی خریداری کنند. البته وجود صرافی‌های داخلی مشکلات احراز هویت کاربران ایرانی به خوبی حل کرده است. بسیاری از صرافی‌های ایرانی از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند.

مزایا و معایب خرید بیت کوین با پرفکت مانی

سرویس‌های پرداخت ارزهای دیجیتال تنوع بالایی دارند و هر کاربر می‌تواند مطابق با نیاز و سلیقه‌اش صرافی مورد نظر را انتخاب کند. در ادامه مزایای و معایب خرید بیت کوین با پرفکت مانی را بررسی می‌کنیم.

امنیت بالا

یکی از مزایای مهم پرفکت مانی، امنیت بالای آن است و کاربران بدون نگرانی می‌توانند در این سیستم پرداخت بیت کوین بخرند.

سرعت بالا و کاربر پسند

از دیگر مزایای پرفکت مانی سهولت استفاده و کاربر پسند بودن محیط آن اشاره کرد؛ کارکردن با سیستم پرفکت مانی بسیار ساده است. 

نوسانات زیاد

بازار بیت کوین و پرفکت مانی دچار نوسانات شدیدی می‌شود و به همین دلیل ریسک سرمایه‌گذاری و معاملات کاربران را افزایش می‌‌دهد. از طرفی بالا رفتن قیمت دلار در ایران بر افزایش قیمت بیت کوین و پرفکت مانی تاثیرگذار است. 

هزینه تراکنش

از جمله معایب سیستم پرفکت مانی را می‌توان هزینه تراکنش‌ها برای خرید بیت کوین معرفی کرد. در برخی از شرایط کارمزد خرید بیت کوین در سیستم پرفکت مانی بالا می‌رود. این امر به دلیل پرترافیک شدن بستر بیت کوین است که هزینه خرید و فروش را افزایش می‌دهد.

جمع‌بندی

اگر شما هم علاقه‌مند به سیستم پرداخت پرفکت مانی هستید از طریق این مقاله می‌توانید با صرافی‌های خارجی آشنا شوید. این صرافی‌ها از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. البته صرافی‌های معتبر بسیاری در سراسر دنیا از سیستم پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند و امکان تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و... را فراهم می‌کنند.

همچنین هر صرافی قواینن خاص خودش را دارد و به همین دلیل قبل از معاملات بهتر است که از قوانین آن اطلاع حاصل کنید. همچنین بسیاری از این صرافی‌ها به دلیل تحریم امکان احراز هویت به کاربران ایرانی را نمی‌دهند. بنابراین بهترین انتخاب برای فعالیت در بازار کریپتو استفاده از صرافی‌های داخلی مانند ارزان پی است.

خرید و فروش را همین الان شروع کنید!

هم اکنون به خانواده ارزان پی بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نظرات :